پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 اردیبهشت 1398 ساعت 17:02:: شناسه خبر: 55074

مدیر کل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان :

نقش کلیدی خیرین مدرسه ساز، در توسعه فرهنگ مدرسه‌سازی انکار ناپذیر است

جلسه شورای معاونین اداره کل نوسازی مدارس استان با حضور اعضاء و با موضوع چگونگی برگزاری بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان برگزار شد

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیر کل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان : نقش کلیدی خیرین مدرسه ساز، در توسعه فرهنگ مدرسه‌سازی انکار ناپذیر است/اداره کل نوسازی مدارس استان از همه نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات در راستای هر چه بهتر برگزار شدن برنامه های بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه سازاستان استقبال می کند/
جلسه شورای معاونین اداره کل نوسازی مدارس استان با حضور اعضاء و با موضوع چگونگی برگزاری بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان برگزار شد.
مدیر کل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس استان ضمن گرامیداشت ایام و با یادی از خیرین نیکوکار متوفی بخصوص خیّر نیکوکار حاجیه خانم توران آقا خانی که در حوزه مدرسه سازی فعالیت کرده اند گفت: آثار کار نیک خیرین سال‌های سال باقی می ماند و اثر خود را بر روی دانش‌آموزان می گذارد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان”پیروز کرمی با تأکید بر برگزاری مطلوب بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان گفت: انتظار می رود با تعامل و برنامه ریزی دقیق و منظم و در راستای هرچه بهتر برگزار شدن این جشنواره تمامی امکانات و ظرفیت های موجود در اختیار نوسازی مدارس قرار گیرند.

مدیر کل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان افزود: جشنواره خیرین مدرسه ساز استان هر ساله بمنظور تکریم و تجلیل از خیرین مدرسه ساز و جذب مشارکت های مردمی جدید با همکاری دو دستگاه نوسازی مدارس و آموزش و پرورش برگزار می شود و تعامل و همکاری این دو دستگاه رمز موفقیت برگزاری هر چه مطلوبتر این جشنواره می باشد.

پیروز کرمی در ادامه خواهان شد که تمهیدات لازم از طرف عوامل اجرایی این جشنواره اندیشیده شود تا حضور خیرین و نیکوکاران مدرسه ساز داخل استان و خارج استان، در جشنواره حضور یافته و به نحو احسنت از این نیکوکاران تجلیل و تکریم به عمل آید.

مدیر کل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد به این موضوع اشاره کرد که دستگاه نوسازی مدارس استان در قبال برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز پاسخگو بوده و از همه نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات در راستای هر چه بهتر شدن برنامه های جشنواره استقبال می کند.
وی با تأکید بر تنوع‌بخشی به روند جذب و مشارکت خیرین گفت: از هم اکنون و با جدیت و تلاش مستمر باید بتوانیم با اتخاذ راهکارهای موثر و مثمر ثمر زمینه جذب مشارکت‌های مردمی را در عرصه مقدس مدرسه‌سازی فراهم کنیم.
در ابتدای جلسه اعضای شرکت کننده در این جلسه به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پیرامون چگونگی برگزاری بیست و یکمین دوره جشنواره خیرین مدرسه‌ساز و همچنین جشنواره های مدرسه ای که در مدارس خیّرساز استان برگزار می شود، پرداختند.
قابل ذکر است که طبق تصمیمات اتخاذ شده قبلی مقرر گردیده است که بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور و دعوت از خیرین ، مسئولین کشوری و استانی در روز ۲۲ خرداد ماه ۱۳۹۸ در شهر یاسوج برگزار و مکان برگزاری متعاقبا اعلام خواهد شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت