پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 اردیبهشت 1398 ساعت 09:02:: شناسه خبر: 55092

واکسیناسیون بیش از ۲هزار و ۵۰۰ رأس دام مناطق سیل‌زده خوزستان توسط اکیپ اعزامی دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد

مسؤول اکیپ اعزامی دامپزشکی استان به مناطق سیل زده خوزستان اظهارکرد: از زمان آغاز بحران سیل در خوزستان تاکنون این اکیپ حدود یک هزار و ۵۰۰ رأس دام سبک و سنگین و قریب به ۹ هزار متر مربع جایگاه دامی مورد سمپاشی قرار گرفتند و بیش از ۵۰ راس دام و طیور مورد پایش و بررسی بیماری در دام‌ها انجام پذیرفت.

پایگاه خبری صدای جنوب:

حسن عبدالی در جمع خبرنگاران اظهار کرد:دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد با اعزام تیم‌های واکسیناسیون اقدام به مایه کوبی دام‌های مناطق سیل زده علیه بیماری‌هایی همچون تب برفکی، لمپی اسکین، شاربن علامتی، آنتروتوکسمی و غیره می‌کند که در این راستا تاکنون دو هزار و ۵۰۰ راس دام سبک و سنگین واکسینه شده‌اند.

مسؤول اکیپ اعزامی دامپزشکی استان به مناطق سیل زده خوزستان افزود: از زمان آغاز بحران سیل در خوزستان تاکنون این اکیپ حدود یک هزار و ۵۰۰ رأس دام سبک و سنگین و قریب به ۹ هزار متر مربع جایگاه دامی مورد سمپاشی قرار گرفتند و بیش از ۵۰ راس دام و طیور مورد پایش و بررسی بیماری در دام‌ها انجام پذیرفت.

رئیس اداره دارو و درمان دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این خدمات به صورت رایگان توسط کارشناسان اعزامی دامپزشکی استان انجام می‌شود که در کنار این نوع خدمات، آموزش‌های ترویجی بصورت چهره به چهره به دامداران سیل زده ارائه می‌شود.

گفتنی است؛ دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد ضمن اعزام اکیپ‌های درمانی ، واکسیناسیون و سمپاشی به مناطق سیل زده خوزستان ، یک محموله دارویی ، سموم و مکمل های غذایی مورد مصرف دام را به همت مراکز بخش خصوصی دامپزشکی استان تهیه و به این مناطق اعزام کرده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت