پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 اردیبهشت 1398 ساعت 18:02:: شناسه خبر: 55122

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد:

راه اندازی مرکز خرید محصولات کشاورزی در شهرستان کهگیلویه ضروری است

نشست شورای کشاورزی شهرستان کهگیلویه باحضور معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد ،مدیرعامل شرکت غله ،فرماندار کهگیلویه و مدیران تابعه مدیریت جهادکشاورزی صبح امروز برگزار شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد  با اشاره به افزایش بارش‌ها در استان گفت: امسال سال زراعی بسیار خوبی در پیش رو داریم و انتظار داریم برداشت محصولات کشاورزی چشمگیرتر از سال‌های قبل باشد

شهرام عسکری افزود: ادارات جهاد کشاورزی شهرستان‌ها باید در هنگام خرید محصولات کشاورزی در سریع‌ترین زمان ممکن، کار خرید محصول کشاورزان را انجام دهند و هرچه این مراحل سریع‌تر انجام شود کشاورزان زودتر پول محصولات خود را دریافت می‌کنند.

عسکری افزود:نیازاست که تعاون روستایی و شرکت غله در امر خرید محصولات کشاورزی با اداره جهادکشاورزی هماهنگی داشته باشند.

وی عنوان کرد: برداشت محصولات کشاورزی از روز گذشته در شهرستان گچساران آغاز شده و نیاز است مرکز خرید در شهرستان کهگیلویه هر چه زودتر راه‌اندازی شود.

معاون جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره بابیان اینکه  نرخ کمباین‌ها تعیین شده است ادامه داد: در مواردی که ضرورت دارد باید با نظارت جهاد کشاورزی شهرستان نرخ جدیدوتوافقی تعیین تا کشاورز متضرر  نشود.

عسکری بیان کرد: با توجه به اینکه کشت کلزا در سطح مزارع شهرستان می‌تواند به اصلاح خاک کمک کند پیشنهاد می‌کنیم که کشت این محصول استراتژیک در سایر  افزایش یابد.

وی بیان کرد: باتوجه به افزایش بارندگی‌ها در سطح شهرستان کهگیلویه و پیش‌بینی برداشت ۶۰۰تنی کلزا در سطح مزارع، نیاز است که مرکز خرید کلزا در این شهرستان راه‌اندازی شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت