پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 اردیبهشت 1398 ساعت 11:02:: شناسه خبر: 55161

تدبیر شورا و شهرداری دهدشت نتیجه داد

آغاز تعریض و بهسازی جاده آرامستان جدید دهدشت

رییس شورای اسلامی شهردهدشت اظهارداشت:جاده دسترسی به آرامستان جدید به طول سه کیلومتر،چهار متر عرض دارد که باید تا ۱۰ متر تعریض شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

ساماندهی جاده دسترسی به آرامستان دهدشت خواسته افکار عمومی بود که باتدبیر شورا و شهرداری دهدشت امروز عملیاتی شد تا التیام‌بخش دردهای داغدیدگانی شود که هر روز این مسیر را برای رسیدن به مزار عزیزشان به سختی طی می‌کنند.

ازدحام جمعیت در این مراسم‌ها گاه به حدی است که ساعت‌ها برای رسیدن به محل تدفین ویاحضور در کنار قبور در ترافیک زمان صرف می‌شود و این شلوغی در تردد مشکلات بسیاری برای شهروندان ایجاد کرده است.

بااینحال جاده کم عرض آرامستان جدید بار ترافیکی این مسیر را بیشتر کرده و در روزهای پایانی هفته که جمعیت بیشتری برای زیارت اهل قبور راهی این محل می‌شوند شرایط دشوارتری رقم زده است.

اما امروز محمدحسین جمشیدی درباره مشکلات جاده دسترسی به آرامستان گفت: این موضوع را در دیدار معاون عمرانی استاندار مطرح کردیم و طی بازدیدی از نزدیک مورد بررسی قرار دادند.

رییس شورای اسلامی شهردهدشت  افزود:جاده دسترسی به آرامستان جدید به طول سه کیلومتر،چهار متر عرض دارد که باید تا ۱۰ متر تعریض شود.

شهردار دهدشت نیز گفت:تعریض و بهسازی جاده آرامستان جدید دهدشت به عنوان یکی از مهمترین مطالبات مردم شهر از امروز آغاز شد.

اسفندیار برخه در حاشیه اجرای عملیات بهسازی جاده آرامستان اظهار داشت: این جاده از دغدغه‌های شهروندان برای دسترسی به آرامستان بوده که به علت کم عرض بودن ترد را با مشکل روبرو کرده است.

شهردار دهدشت گفت: خاکبرداری جاده از امروز آغاز شده و کار تعریض و بهسازی از روز سه شنبه وارد فاز عملیاتی خواهد شد.

برخه افزود: بر اساس برنامه زمانبندی این پروژه تا پایان خرداد تکمیل می‌شود.

وی با بیان اینکه بار ترافیکی در این مسیر به ویژه در روزهای پایانی هفته سنگین است، گفت: تعریض جاده یک اقدام ضروری برای ساماندهی این مسیر است.

برخه تصریح کرد: ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار برای اجرای پروژه در نظر گرفته شده که تنها ۴۵۰ میلیون از آن تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه عرض جاده از ۶ به ۱۲ متر افزایش خواهد یافت، ادامه داد: جاده خارج از حوزه استحفاظی شهرداری قرار دارد به همین خاطر اجرای پروژه در این مسیر از نظر قانونی برای شهرداری میسر نبود.

برخه گفت: با گذشت سال‌ها از بلاتکلیفی و عدم اجرای عملیات از سوی دستگاه‌های متولی مجموعه شهرداری و شورای شهر از محل منابع مختلف اعتباری جاده را ساماندهی می‌کند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت