پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 اردیبهشت 1398 ساعت 23:02:: شناسه خبر: 55166

عدم بازدید اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از کهگیلویه بزرگ و یک پرسش اساسی!/جبار کیانی و عدل هاشمی پور پاسخ دهند

جبارکیانی پور به عنوان میزبان و عدل هاشمی پور نماینده مردم در مجلس که به حضور مسئولان در کهگیلویه بزرگ حساسیت ویژه ای داشته باید جوابگوی افکارعمومی کهگیلویه باشند که چگونه نتوانستند پای اعضای یکی ازمهمترین کمیسیون های مجلس را در این شرایط حساس به چهارشهرستان کهگیلویه،لنده ،بهمئی وچرام باز نمایند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، به دعوت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج در سه روز گذشته میهمان استان کهگیلویه و بویراحمد بودند.
طی برنامه ریزی های انجام شده، اعضای این کمیسیون روز چهارشنبه وارد استان  شدند پس ازحضور درگچساران روز پنجشنبه و جمعه نیز در جلساتی دریاسوج درقالب  چهل و چهارمین نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار و  استاندار،نمایندگان مجلس ، مدیران کل دستگاه های اجرایی و نمایندگان بخش خصوصی نیز مطالبی ارائه کردند.

اما نکته که ازنظرها پنهان ماند و خبرنگاران نبز بدان نپرداختند سفر نکردن اعضای این کمیسیون به کهگیلویه بزرگ و اهمیت ندادن به مردم این دیار بود.

این درحالی است که دعوت کننده اعضای کمیسیون و بانی این برنامه ها اتاق بازرگانی یاسوج است که ریاست آن راجبار کیانی پور به عهده دارد که خود ازفرزندان کهگیلویه است وهمواره به مسائل ومشکلات زادگاهش توجه خاصی دارد.

عدم بازدید اعضای کمیسیون برنامه و بودجه  به کهگیلویه بزرگ بها ندادن به مردم چهارشهرستان کهگیلویه لنده چرام و بهمئی است و قطعا فراموشی این چهارشهرستان دربرنامه های این سفر خطایی است که ابتدا اتاق بازرگانی جوابگو است و پس از آن عدل هاشمی پور باید به مردم پاسخ دهد چگونه نتوانست ازفرصت حضور  اعضای یکی ازمهمترین کمیسیون های مجلس وبازدید آنها که قطعامیتوانست علاوه بر آشنایی آنها با پتانسیل وظرفیت های کهگیلویه بزرگ  در پیشرفت طرح های به کمارفته حوزه انتخابیه مفید واقع شود استفاده حداکثری نماید.

هرچند باید پذیرفت متاسفانه دیرزمانی است که آقایان مسئول در مرکز استان، کهگیلویه بزرگ را جزیره متروکه و دورافتاده در برنامه های خود می دانند و به قولی تره هم برای آن خرد نمی کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت