پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 اردیبهشت 1398 ساعت 14:02:: شناسه خبر: 55199

انجام عمل جراحی موفقیت آمیز برداشت تومور مغزی در بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت

سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت از عمل موفقیت آمیز برداشت تومور مغزی در این بیمارستان توسط دکتر عبدالحمیدبراتی خبرداد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت از عمل موفقیت آمیز برداشت تومور مغزی در این بیمارستان توسط دکتر عبدالحمید براتی خبر داد.

به گزارش صدای جنوب به نقل از روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت، دکتر محمد طاها خادمی افزود: این عمل بر روی فردی ۴۵ ساله که با سر درد شدید و تشنج در اورژانس بستری شد، انجام شده است.

وی عنوان کرد: پس از بررسی های لازم بیمار تومور بزرگ مغزی در ناحیه گیجگاهی سمت چپ مغز با ورم مغزی شدید و فشاری که بر روی بافت مغز داشت توسط متخصص توانمند و حاذق این بیمارستان مورد عمل جراحی پیشرفته و پیچده قرار گرفت که پس از حدود ۴ ساعت عمل جراحی تومور با استفاده ازمیکرسکوپ و به طور کامل برداشته شد و جهت بررسی بیشتر به آزمایشگاه ارسال شد.

خادمی افزود: درمان های دارویی و مراقبت های درمانی لازم در بخش های ویژه ازجمه ICU و بخش جراحی مغز و اعصاب بیمارستان صورت پذیرفت.

وی خاطرنشان کرد: روز بعد از عمل هوشیاری بیمار کامل بوده و هیچگونه نقص عصبی و عوارضی بعد از عمل ایجاد نشد و بیمار بدون عوارض و حال مساعد پس از ۴ روز بستری از بیمارستان ترخیص شد.

خادمی در پایان از تلاش و توانمندی دکتر عبدالحمید براتی جراح مغز و اعصاب این بیمارستان و تیم درمانی این بیمار قدردانی کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت