پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 اردیبهشت 1398 ساعت 18:02:: شناسه خبر: 55281

مسئولیت جدید سید کامل تقوی نژاد در وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت به عنوان نماینده دستگاه و دبیر هیات مرکزی گزینش منصوب شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

حجت الاسلام و المسلمین نقویان، دبیر هیات عالی گزینش کشور، با توجه به پیشنهاد وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در حکمی سید کامل تقوی نژاد، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت را به عنوان نماینده این دستگاه در هیات مرکزی گزینش وزارت بهداشت و دبیر این هیأت منصوب کرد.

 

به گزارش صدای جنوب،متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای سید کامل تقوی نژاد

در اجرای بند ۲ تبصره ۲ ماده ۵ و بند الف ماده ۷ قانون گزینش کشور و بنا به پیشنهاد وزیر محترم بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، به موجب این حکم به عنوان نماینده دستگاه در هیأت مرکزی گزینش وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، منصوب می شوید.

امید است با سرلوحه قراردادن اجرای دقیق قوانین و مقررات جاری ، تمامی تلاش و کوشش خود را در جهت اجرای دستورات حضرت امام راحل ( ره ) در فرمان شش ماده ای مورخ ۱۵/۱۰/۱۳۶۱ و منویّات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ، به منظور تحقق اصل شایسته گزینی در دولت خدمتگزار ، به کار گیرید.

توفیق روز افزون جناب عالی را در انجام وظایف محوله با رعایت اصول قانون مداری ، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت خدمتگزار، خواستارم .

شرح وظایف جناب عالی در هیأت مرکزی گزینش به پیوست تقدیم می شود ؛ امید است با همکاری سایر اعضای هیأت مرکزی گزینش در اجرای دقیق مفاد آن، موفق و مؤید باشید.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت