پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 اردیبهشت 1398 ساعت 17:02:: شناسه خبر: 55432

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد:

حمایت از تولید داخلی باعث دلگرمی کارگران و کارفرمایان می شود

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت:حمایت از تولید داخلی باعث دلگرمی کارگران و کارفرمایان می شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه وبویراحمد از شرکت طبیعت زنده یاسوج بازدید و با مدیران و کارگران این کارخانه گفتگو کرد و هفته کار و کارگر را به آنان تبریک گفت .

به گزارش صدای جنوب،عباس نورمحمدی در جمع مدیران و کارگران این شرکت گفت : کارگران و کارفرمایان به عنوان نیروهای مولد و فعالان عرصه کار و تولید ، مهم ترین نقش را در توسعه اقتصادی و تحقق شعار مقام معظم رهبری مبنی بر رونق تولید بر عهده دارند .

وی افزود : کارگران و کارفرمایان در سخت ترین شرایط، همه تلاش خود را به منظور رونق تولید و گردش چرخ اقتصاد کشور به کار گرفته و در جهت استقلال و توسعه و آبادانی کشور از هیچ کوششی دریغ نکرده اند و لذا همواره باید مورد حمایت و تکریم شایسته قرار گیرند .

نورمحمدی حمایت از تولید داخلی را باعث دلگرمی و انگیزه بیشتر فعالان اقتصادی و کارگران کشور دانست و گفت : چنانچه حمایت های لازم و همه جانبه از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان داخلی صورت گیرد ، اقتصاد کشور در برابر تهدیدها و فشارهای خارجی مقاوم تر خواهد بود و آسیب کمتری خواهد دید .

وی رسالت اصلی سازمان تامین اجتماعی را حمایت از کارگران کارآفرینان دانست و اظهار داشت : سازمان تامین اجتماعی بیش از ۴۲ میلیون نفر از جمعیت کشور شامل نیروهای مولد و خانواده آنان را زیر پوشش دارد و با ارائه خدمات بیمه ای و درمانی و ارتقای سرعت و کیفیت خدمات رسانی به آنان ، در جهت حمایت از تولید و رشد اقتصاد کشور حرکت می کند .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت