پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 اردیبهشت 1398 ساعت 09:02:: شناسه خبر: 55465

برگزاری ۳۵ عنوان برنامه با محوریت هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و وپرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۵ عنوان برنامه با محوریت هفته معلم در استان برگزار می‌شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

حسینعلی فاتحی در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن هفته معلم و گرامیداشت یاد وخاطره استاد شهید مرتضی مطهری برنامه‌های هفته معلم را تشریح کرد.

به گزارش صدای جنوب،وی با بیان اینکه برنامه های متنوعی برای ارج نهادن به مقام معلم توسط آموزش وپرورش در سطح شهرستانها ومناطق تدارک دیده شده است گفت: ۳۵ عنوان برنامه با محوریت هفته معلم در استان برگزار می‌شود.

معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد افزود: در این هفته از ۱۶۷ نفر معلم نمونه استانی و شهرستانی تجلیل می‌شود که ۱۴۲ نفر معلم شهرستانی ،۲۲ نفر معلم استانی و ۳ نفر معلم از مدارس غیر دولتی خواهد بود.

فاتحی همچنین از حضور یک نفر از معلمان به نمایندگی از معلمان استان جهت دیدار معلمان با رهبری خبر داد و گفت: تجلیل از پیشکسوتان تعلیم وتربیت، برگزاری مسابقات ورزشی ،برگزاری مسابقه ثبت خاطرات کلاس درس، تجلیل از خانوده‌های فرهنگی اهداء عضو،پیاده روی ،تقدیر مدیران دستگاهها از معلمان تاثیر گذار دوره تحصیلی خویش و تجلیل دستگاه‌ها از همسران فرهنگی کارکنان خویش بخشی از برنامه های هفته بزرگداشت مقام معلم است.
وی  نصب بنر و پوستر توسط دستگاههای مختلف اجرایی مبنی بر گرامیداشت روز معلم، حضور مسوولان در همایش بزرگ تجلیل از معلمان، اجرای سرود، دیدار مسوولان از خانواده شهدای فرهنگی و دیدار و عیادت از بیماران صعب‌العلاج فرهنگی را  از برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم عنوان کرد.

معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه همه دستگاه‌ها در تجلیل از مقام شامخ معلم باید پیشگام باشند گفت: انتظار می‌رود تعمیق روحیه سپاسگزاری از معلم به عنوان عنصر موثر در تربیت مورد توجه جدی قرار بگیرد.

فاتحی نهادینه‌سازی تکریم و تجلیل از مقام والای معلم و تعمیق مرجعیت و اثربخشی وی در جامعه، ارتقای اعتماد به نفس، خودباوری و انگیزه خدمت معلمان در حیطه های تربیتی، آموزشی، پژوهشی و تبیین تکالیف و حقوق معلمی و جلب مشارکت و همکاری معلمان در نکوداشت منزلت و جایگاه خود در جامعه را از دیگر اهداف اجرای برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم برشمرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت