پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 اردیبهشت 1398 ساعت 14:02:: شناسه خبر: 55689

مدرسه خیری ۳ کلاسه روستای کوشک علیا در شهرستان بویراحمد کلنگ زنی شد

صبح امروز با حضور بانوی خیر ،مریم فرورد و دیگر مسئولین استانی و فرهنگیان و دانش آموزان و اولیای آنان آیین کلنگ زنی مدرسه خیری ۳ کلاسه در منطقه کوشک علیا شهرستان بویراحمد برگزار شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

در این آیین مدیر کل نوسازی مدارس استان ضمن تبریک هفته معلم و ابراز خرسندی از برگزاری این مراسم گفت: از فخر سر به آسمان می ساییم که امروز شاهد کنگ زنی مدرسه خیری از سوی یکی از خیرین و استقبال مردم فهیم و خونگرم استان می باشیم.
به گزارش صدای جنوب،پیروز کرمی گفت: خیرین نیک‌اندیش مدرسه ساز همیشه دلسوزانه و خیرخواهانه در کنار آموزش و پرورش بوده اند و در امر مدرسه سازی همیشه از آنچه که در توان دارند دریغ نمی کنند.
مدیر کل نوسازی مدارس استان ، با اشاره به اینکه شهرستان های استان کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ فضای آموزشی دارای کمبودهایی است، تصریح کرد: از خیرین نیک اندیش دعوت می شود تا با مشارکت در امر خداپسندانه مدرسه سازی علاوه بر اجر اخروی ، در تعلیم و تربیت فرزندان این سرزمین نیز سهیم باشند.
کرمی در ادامه اظهار داشت: امر مدرسه سازی از جمله موارد خیری است که همیشه در ذهن ها ماندگار می ماند و خیر و برکت آن برای خیرین جاودانه خواهد ماند.
مدیر کل نوسازی مدارس استان گفت: این فضای آموزشی دارای ۳ کلاس درس ، سرویش بهداشتی و آبخوری با زیر بنای ۲۵۸ مترمربع توسط خیر ارجمند سرکار خانم مریم فرورد احداث و سایر عملیات اجرایی از طریق اداره کل نوسازی مدارس استان تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.
مهندس کرمی گفت: اداره کل نوسازی مدارس استان تمامی سعی و کوشش خویش را جهت احداث و تکمیل این پروژه به کار خواهد برد و از خیر ارجمند تقاضا داریم با توجه به نیاز بسیار ضروری کودکان استثنایی استان به یک فضای آموزشی در شهر یاسوج ما را در این امر مقدس یاری نماید.
امر مدرسه سازی یکی از ماندگارترین اعمال خیری است که به واسطه آن فرزندان ایران زمین به بالاترین جایگاه های علمی دنیا دست پیدا خواهند کرد.
در ادامه برنامه خانم مریم فرورد با ابراز خوشحالی از انجام این عمل خداپسندانه گفت: خیلی خوشحالم که این سعادت نصیبم شد که چنین اهدایی ناقابلی به مردم خونگرم این منطقه داشته باشم و امیدوارم مردم و فرهنگیان و دانش آموزان از این مکان تعلیم و تربیت نهایت استفاده و بهره را ببرند .
خانم فرورد در ادامه گفت: امیداست که با ساخت و ساز چنین فضاهای آموزشی شاهد همراهی بیشترمجمع خیرین در این زمینه باشیم و تمامی افراد جامعه، اولیاء و خیرین ارجمند نهاد تعلیم و تربیت راهمراهی نمایند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت