پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 اردیبهشت 1398 ساعت 21:02:: شناسه خبر: 55922

تاکید امام جمعه مارگون بر برخورد با روزه خواری در انظار عمومی

مواضع رئیس جمهور دراین  مورد تحسین است ولی ای کاش دولت اقای روحانی آن موقع که آمریکا از برجام خارج شد در مقابل کنش آنها واکنش نشان می دادند

پایگاه خبری صدای جنوب:

حجت الاسلام خواجه پور خطیب جمعه مارگون  بعداز دعوت مردم به رعایت تقوای الهی در خطبه اول در رابطه با ماه مبارک رمضان گفت : ماه رمضان فرصت بسیار خوبی برای خودسازی ومبارزه با نفس اماره هست .

ایشان افزود مهم بودن ماه رمضان به همین است که در سوره بقره به آن تصریح شده است.

امام جمعه مارگون گفت : ماه رمضان موهبت الهی است که خداوند متعال برای بخشش و مغفرت بندگان قرار داده است .

وی گفت : روزه حقیقی فقط به امساک خوردن واشامیدن نیست بلکه باید تما اعضا وجوارج انسان خود را از گناه حفظ کند . خواجه پور در خطبه دوم  با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع طلاب ومدیران حوزه های علمیه گفت: یکی از خواسته های معظم له این است که روحانیت باید برای ترویج مبانی دین اسلام تلاش کنند .

وی گفت : اقا فرمودند : مردم اعتقادشون به روحانیت ودین بیشتر شده و شهادت طلبه همدانی را که با اون عظمت تشییع شده یکی ازاین مواردهست

وی گفت : مقام معظم رهبری حفظه الله فرمودند : مسئولیت حوزه های علمیه نسبت به گذشته سنگین تر شده و چون علما وارث انبیا هستند باید در جهت ترویج اسلام واجرای قسط تلاش کنند .

این مسئول به محکومیت حرکت کشورهای اروپایی در عمل نکردن به تعهدات برجامی افزود: امریکا یکسال است از برجام خارج شده و کشورهای اتحادیه اروپا هم از امریکای عهد شکن در اجرای مفاد برجام پیروی کردند .

وی گفت : مواضع رئیس جمهور دراین  مورد تحسین است ولی ای کاش دولت اقای روحانی آن موقع که آمریکا از برجام خارج شد در مقابل کنش آنها واکنش نشان می دادند .

خواجه درپایان به حرمت ماه مبارک رمضان اشاره کردند وگفت: باروزه خواران در انظار عمومی باید به عنوان یک منکر برخورد کرد چرا که آنها به ترویج روزه خواری در یک جامعه اسلامی کمک می کنند . وی از نیروی انتطامی خواست تا با روزه خواران در انظار عمومی وکسانی که حرمت این ماه را نگه نمیدارند ، قاطعانه برخورد کند .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت