پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 اردیبهشت 1398 ساعت 18:02:: شناسه خبر: 55996

فرماندار کهگیلویه:

توسعه ورزش مستلزم نگاه فرهنگی به ورزش است

تیم تام کهگیلویه در دیدار با فرماندار این شهرستان به مشکلات خود پرداختند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

دیدار متفاوت بنظر می رسید چرا که یک مدیر فرهنگ ، تیم ورزشی را همراهی می کرد ،
مثل دیگر تیم های پیروز از اقتدار و نمودشان قبل از بیان مشکلات پرداختند . گفتند بین این تیم با تیم های حرفه ای و دست بالا فاصله چندانی نیست ، اینکه با کسب ۴۰ امتیاز قهرمان سال گذشته اند و به لیگ دسته ۳ راه پیدا کرده اند. معتقدند با نتایجی که بدست آورده اند در آینده حرف زیادی برای گفتن دارند .
دانشور مدیر این تیم  گفت: اگر چه تیم در طول بازیها از مشکلات مالی رنج می برد اما چون اعضا روی هدفی بزرگ تمرکز داشتند موفق شدند.
فارغ از همه نگرانی هایشان حمایت هواداران و رسانه را تکیه گاهی برای خود می دیدند .
ایرج کاظمی جو با تایید استعدادهای ورزشی شهرستان گفت: این شهرستان ظرفیت حضور نماینده در بسیاری از رشته ها در سطح ملی را دارد و تاکنون این را ثابت کرده است.
مسابقات لیگ دسته ۳ از تابستان جاری آغاز می شود ولی برای کهگیلویه که نمود بخش خصوصی اندک و رو به ضعیف است فراهم نمودن زیر ساخت های لازم برای حضور تیم های کشوری مشکل و مستلزم حضور و پایمردی دستگاههای دولتی شهرستان است .
فرماندار کهگیلویه با اشاره به برخی مشکلات مادی گریبانگیر حوزه ورزش اظهار کرد: نمی توانیم به صرف اینکه به لحاظ مادی مشکلات داریم از اتفاقات خوب ورزش و فعالیت های ورزشی عقب بمانیم .
نیکبخت با تاکید بر لزوم رشد و توسعه ورزش تصریح کرد: توسعه ورزش مستلزم نگاه فرهنگی به ورزش است .
وی با بیان اینکه تیم های ورزشی با موفقیتشان نماد هویت و معرف شهرستان کهگیلویه اند تاکید کرد:اهداف ورزش در راستای ماموریت دستگاهها و ادارات است بنابراین اگر موفقیتی حاصل می شود برای همه است و برای ادامه مستلزم حمایت می باشد.
انچه مسلم است این که شاید تیم های ورزشی موفق به کسب حمایت همه جانبه دستگاههای شهرستان نشوند اما آنها در تمرین هم افزایی دستگاهها ی دولتی و مدیریت تیمی در شهرستان موفق عمل می کنند .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت