پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 اردیبهشت 1398 ساعت 15:02:: شناسه خبر: 56036

کانال دفع آبهای سطحی و فاضلاب روستای بُردیان و ایجاد فضای غیر بهداشتی / به زودی مشکل کانال دفع اب فاضلاب بردیان حل می شود

کانال دفع آبهای سطحی و فاضلاب منطقه بُردیان در شهرستان چرام ، مشکلی که علاوه بر بوی بد ، ایجاد فضای غیر بهداشتی و افزایش خطرات ناشی از بیماری های مختلف ، مشکلاتی را برای این اهالی بوجود آورده است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

پیگیری یک مشکل در روستای بردیان شهرستان چرام

کانال دفع آبهای سطحی و فاضلاب منطقه بُردیان در شهرستان چرام ، مشکلی که علاوه بر بوی بد ، ایجاد فضای غیر بهداشتی و افزایش خطرات ناشی از بیماری های مختلف ، مشکلاتی را برای این اهالی بوجود آورده است.

در کوچه پس کوچه های این منطقه ، کانال‌های کوچک و بزرگ فاضلاب ، توسط نهادهای دولتی ساخته شده‌اند و فاضلاب ناشی از آنها به سمت این منطقه روانه می شود که در پی مشارکت نکردن مردم ، نتیجه‌اش آلودگی بیش از پیش محیط‌زیست و ایجاد مزاحمت برای شهروندان است.

البته نقش شهروندان و مردم منطقه در ایجاد چنین فضایی انکار ناپذیر است.

الیاس افسر دیر بخشدار مرکزی شهرستان چرام درگفتگو باخبرنگار صدای جنوب ، با اشاره به اینکه ، فاضلاب یکی از دغدغه‌های شهروندان و مسئولان در منطقه بُردیان است گفت : متأسفانه آب فاضلاب‌های اطراف از طریق جوی و کانال‌کشی به این حوزه از منطقه بُردیان می‌ریزد که با برنامه ریزی های صورت گرفته ، اقدامات اساسی در این‌باره نیز انجام می شود.

الیاس افسر افزود : مشکل فاضلاب منطقه بُردیان ، با عبور از معابر اصلی هم قابل مشاهده است و مشکلاتی همچون تهدید سلامت شهروندان و آلودگی محیط‌زیست را در پی دارد.

وی در پاسخ به انتقادات برخی اهالی این منطقه ، بر تسریع در تکمیل طرح های فاضلاب این منطقه تاکید کرد و گفت : با برنامه ریزی های صورت گرفته ، به زودی مشکل مردم این منطقه مرتفع خواهد شد. (حل خواهد شد).

با پیگیری خبرنگار ما ، مسئولان بخش مرکزی شهرستان چرام ، از نزدیک در جریان روند این مشکل و ادامه روند تکمیل احداث و لایروبی و پاکسازی محیط قرار گرفتند.

این نکته قابل ذکر است که علاوه بر پیگیری مشکلات مردم ، نباید خدمات نظام و دولت را نادیده گرفت ، این در حالی است که ، شهروندان و اهالی هر منطقه ، نقش بسیار زیادی در توسعه و عمران و آبادی دیار خود دارند و برخی از مشکلات بوجود آمده در چنین وضعیتی را باید از همکاری نکردن شهروندان در عمل به وظایف خود و پاک سازی محیط دانست.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت