پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 اردیبهشت 1398 ساعت 01:02:: شناسه خبر: 56087

بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز کهگیلویه و بویراحمد تاریخ ۲۲ خرداد ماه ۱۳۹۸ برگزار می‌شود

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گفت: تا کنون قریب به ۱۵۰۰ کلاس درس به همت خیرین ارجمند به صورت حقیقی و حقوقی احداث و تکمیل شده است

پایگاه خبری صدای جنوب:

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در گفتگو با مرکز صدا و سیمای استان اعلام نمود : بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز کهگیلویه و بویراحمد تاریخ ۲۲ خرداد ماه ۱۳۹۸ برگزار می‌شود.
مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در گفتگو با مرکز صدا و سیمای استان گفت: بیست‌ویکمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان در تاریخ ۲۲ خرداد ماه ۱۳۹۸ با رویکرد تجلیل و تکریم خیرین ارجمند ، گسترش فرهنگ مشارکت مردمی در مدرسه سازی و شناسایی، هدایت و جذب خیرین جدید در امر مدرسه سازی ، با همکاری و همیاری شورای اداری استان ، رهنمودهای ارزشمند آیت الله ملک حسینی ، استاندار محترم ، اداره کل آموزش و پرورش استان و همکاران اداره کل نوسازی مدارس استان در سالن شهید ایزد پناه یاسوج برگزار می شود.
به نقل از  روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان، پیروز کرمی گفت: مقدمات لازم جهت برگزاری این جشنواره از طرف عوامل اجرایی در حال انجام می باشد و انتظار می‌رود با تعامل و برنامه ریزی دقیق و منظم و در راستای هرچه بهتر برگزار شدن این جشنواره تمامی امکانات و ظرفیت‌های موجود در اختیار نوسازی مدارس قرار گیرد.
کرمی خاطرنشان کرد: این اداره در زمینه برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز پاسخگو بوده و از تمام نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات در راستای هر چه بهتر شدن برنامه‌های جشنواره استقبال می‌کند.
مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گفت: تا کنون قریب به ۱۵۰۰ کلاس درس به همت خیرین ارجمند به صورت حقیقی و حقوقی احداث و تکمیل شده است .
وی درادامه گفت : هم اکنون قریب ۵۸ پروژه در قالب ۲۸۲ کلاس درس با زیر بنای ۲۹۵۲۶ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۳۱ میلیارد تومان در جای جای استان در حال اجرا می باشد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت