پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 اردیبهشت 1398 ساعت 23:02:: شناسه خبر: 56163

احمدی، به ماندن در کهگیلویه و بویراحمد دلخوش نیست+دلایل

روزی که استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تصویب هیئت دولت و حکم وزیر کشور با خوشحالی راهی کهگیلویه و بویراحمد شد فکرش را نمی‌کرد به این زودی دلش از ماندن در این دیار سیاه شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

روزی که استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تصویب هیئت دولت و حکم وزیر کشور با خوشحالی راهی کهگیلویه و بویراحمد شد فکرش را نمی‌کرد به این زودی دلش از ماندن در این دیار سیاه شود.

علی محمد احمدی به محض ورودش در استان شروع به رعد و برق کرد مردم خسته از تبعیض و بی عدالتی ، مدیران ناکارآمد و غیر متعهد به امید آینده‌ای روشن و فرار از وضعیت موجود با آمدن استانداری اقتصادان و در ظاهر قاطع امیدوار شدند اما دیری نپایید که مردم به این نتیجه رسیدند احمدی رعد و برق بدون باران است طانوی غم را مجدد بغل گرفتند.

احمدی از همان روز اول شاخص‌های انتخاب مدیرانش را گاه و بی گاه در جلسات مختلف در سالن شماره یک استانداری ارائه کرد ولی همان روز شک نداشتیم با این انتظاری که احمدی از مدیرانش دارد باید با نمایندگان مجلس به تقابل بنشیند یا اینکه جلوتر که برود باید سرعتش را کم کرده و در حاشیه جاده پر پیچ و خم این استان توقف کند و با نمایندگان مدارا کند.

استاندار دست به تغییرات زد، مردم انتظار داشتند مدیرانی غزل خداحافظی را بخوانند که بیشترین حاشیه‌ها را در این سال‌ها داشتند اما خبری از عزل این افراد نبود بلکه برخی نیز ارتقا می‌گرفتند و حکم عده‌ای یکی پس از دیگری تمدید می‌شد.

تغییر به مدیرانی رسید که جامعه هدف از انان راضی بودند و کمترین مشکل را داشتند اما سید علیرضا موسوی‌امجد، علی وفایی، سهراب بنام، سید اسدالله هاشمی، ابراهیم کشاورز، مجید محنایی، و …چون وابسته به هیچ کدام از نمایندگان نبودند هر کدام صندلی مدیریت را به دیگری سپردند.

علی محمد احمدی دستش به جایی بند نبود زیرا نمایندگان کار خود را می‌کردند و توپ و تشرهای استاندار در جلسات طبل تو خالی بود تا جایی که حتی در انتخاب فرماندار دنا و بخشدار پاتاوه بعد از ماه‌ها سرپرستی نمی‌تواند نقشی ایفا کند و در روزهای آینده باید با اولین فرماندار زن در کهگیلویه و بویراحمد که روزی در بوق و کرنا کردند که ما بودیم که به زنان جایگاه دادیم، خداحافظی کند.

احمدی آنچه فکر می‌کرد، نشد و به همین دلیل در ماه‌های اخیر بیشتر دنبال لابی با هدف رفتن از استان است روزی پیگر رفتن به صندوق بازنشستگی کشور بود ولی پیگیری‌ها جواب نداد و روزی دیگر چون اقتصاد می‌داند نیم نگاهی به سازمان تامین اجتماعی کرد ولی با استقبال روبه‌رو نشد.

باید بپذیریم رفتار مجمع نمایندگان و سهم خواهی آنان که نه از سر دلسوزی بلکه برای معامله گری و کسب رای بوده، دل سیاسی استاندار را کرده است و این روزها احمدی از رفتار و کردار زارعی، تاجگردون و هاشمی حال و روز خوشی ندارد و رفتن را بر ماندن با این شرایط ترجیح می‌دهد.

باید ببینیم پیگیری‌های علی محمد احمدی برای رفتن از استان نتیجه می‌دهد.مهردنا

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت