پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 اردیبهشت 1398 ساعت 01:02:: شناسه خبر: 56197

افتتاح سالن ورزشی چندمنظوره سرفاریاب باپیشرفت ۸۰درصدی در آینده نزدیک/ سرفاریاب بخشی که فاقد یک زمین ورزشی است/سهم جوانان از بودجه ورزش چقدر است

بخشدار سرفاریاب  به همراه رئیس اداره ورزش و جوانان ،امام جمعه وناظرفنی  از سالن ورزشی در دست احداث  بازدید و روند پیشرفت فیزیکی این پروژه را مورد بررسی و ارزیابی قراردادند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

بخشدار سرفاریاب  به همراه رئیس اداره ورزش و جوانان ،امام جمعه وناظرفنی  از سالن ورزشی در دست احداث  بازدید و روند پیشرفت فیزیکی این پروژه را مورد بررسی و ارزیابی قراردادند.

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب: بخشدارسرفاریاب در حاشیه این  بازدید اظهار داشت : یکی از اولویتها و برنامه ها ایجاد فضاهای ورزشی مناسب برای شهروندان در نقاط مختلف بخش است که در همین راستا احداث سالن ورزشی چندمنظوره را با اعتبار بالغ بر یک ونیم میلیارد تومان رادر دست اجرا داریم.

وی افزود : این سالن ورزشی چند منظوره دارای رختکن، سرویس بهداشتی ،سالن تنیس وشطرنج فوتبال و والیبال می باشد

دکتراسلام مرادپور یادآور شد: این سالن ورزشی همزمان با  پیشرفت ۸۰درصدی دراینده نزدیک  در سال جاری افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید که امیدواریم  با اجرا و توسعه اینگونه مراکز ورزشی و فرهنگی در نقاط مختلف شهر  فضای فرح‌بخش و پرنشاطی برای شهروندان شهرسرفاریاب  فراهم شود

در ادامه محمدی رئیس اداره ورزش وجوانان چرام ضمن تشکر از نگاه ویژه مدیرکل ,نماینده مجلس وهمچنین فرمانداریه ورزش شهرستان  گفت:درتلاشیم که باافتتاح سالن وهچنین چمن مصنوعی اسلام اباد که پیمانکاران هم مشخص هست ورزش را در سرفاریاب به جایگاه اصلی ان برسانیم .

وی افزود:هفت هیات برای اولین بار در سرفاریاب راه اندازی وفعال نمودیم ومجوز فعالیت انها به عملکرد وکارمستندات انهابستگی  دارد .

ایشان عنوان کرد:بنابه تصمیات گرفته شده واختلاف نظرها در بخش رابط ورزشی وجودندارد و ورزش و فعالیت های سرفاریاب مستقیما زیرنظراداره ورزش وجوانان چرام تا معرفی نیرو در بخش انجام خواهدشد.

وی افزود:سالن ورزشی اسلام اباد برای انجام ورزش های رزمی مهیا واماده می شود.

امام جمعه سرفاریاب خواستار تسریع در تکمیل  احداث سالن‌ ورزشی شدندوگفت:روندپروژه باتوجه به وعده های داده شده کند می باشد وخواهان ایجاد سکو برای تماشگرو همچنین تعمیر اماکن ورزشی وسالن ها ی ورزشی شدند.

حجت الاسلام پژمان با اشاره به کمبودسالن ورزشی این بخش گفت:زمین ورزشی اسلام ابادرا به مالکان واگذارتا کشاورزی در ان انجام دهندچرابه فراموشی کامل سپرده شده است.

وی اظهار کرد:استقرار نمایندگی ورزش کمک خیلی خوبی به ورزش خواهدکرد.

پژمان گفت:سرفاریاب بخشی که فاقد یک زمین ورزشی است راستی سهم جوانان از بودجه ورزش چقدر است

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت