پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 اردیبهشت 1398 ساعت 21:02:: شناسه خبر: 56231

امام جمعه سرفاریاب:

چرابرخی به مردم دروغ می گویند؟/افتتاح تصفیه خانه سرفاریاب به تبلیغات انتخابات مجلس تبدیل نشود

امام جمعه سرفاریاب در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته که باحضور گسترده مردم مومن وانقلابی شهرسرفاریاب  همراه بود اظهارداشت: قرآن دوای هردردی ودرهجوم فتنه ها به قران پناه ببرید که قرآن موعظه وپند می دهد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

امام جمعه سرفاریاب در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه  اظهارداشت: قرآن دوای هردردی است ودرهجوم فتنه ها به قران پناه ببرید که قرآن موعظه وپند می دهد.

حجت الاسلام سید فرج الله پژمان بااشاره به اینکه هرجاکه انقلابی دفاع نکنیم دشمن غلبه خواهد کردگفت:ملت ایران زیربارظلم نمی رودوگزینه قطعی این ملت مقاومت در همه زمینه هاست .

امام جمعه سرفاریاب  اظهارداشت: با توجه به آماری که مسئولان آمریکا به آن اقرار داشتند آمریکا فروپاشیده و توانایی حمله نظامی ندارد.

پژمان بااشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مسئولان و کارگزاران نظام گفت: گزینه قطعی ملت ایران در مواجهه با دشمن، مقاومت در همه زمینه‌هاست، چرا که مذاکره با دولت کنونی آمریکا سمّ مضاعف است، البته جنگی نخواهد شد بلکه برخورد، برخورد اراده‌هاست و در این زمینه، اراده ملت ایران و نظام اسلامی قوی‌تر از دشمن است و به فضل الهی این بار هم پیروز خواهیم شد.

نماینده ولی فقیه در سرفاریاب مذاکره با آمریکا را قطعاً بی نتیجه دانست و گفت: دشمن می‌خواهد با تحریم و تهدید و زور ملت ایران را تحت فشار قرار دهد.

وی با بیان اینکه استکبار در قضیه برجام آزمایش و امتحان خود را پس داده‌ ادامه داد: دشمن می‌خواهد با تهاجم اقتصادی و تحریم، فشارها راافزایش دهد و می طلبد که مسئولان توصیه های  ویژه مقام معظم رهبری را مورد توجه قرار دهند

پژمان با اشاره به وضعیت گرانی اجناس افزود:هرجامعه ای که مردم توان خرید را نداشته باشند آن جامعه به کفرکشیده می شود.

خطیب جمعه سرفاریاب با انتقادازتاخیرافتتاح تصفیه خانه اب  سرفاریاب گفت:انتظار مردم به سر آمده و آخر این تصفیه خانه کی افتتاح می شود؟چرا این ماه وآن ماه می شود و وعده ها به سال رسیده وافتتاحی در کارنیست.

پژمان تصریح کرد:چرابرخی به مردم دروغ می گویند  و آخر تا کی به مردم باید شعار و وعده داد.

حجت الاسلام پژمان عنوان کرد:قطعا برخی منتظرفرارسیدن انتخابات هستند و نباید این افتتاحیه به وعده های انتخاباتی تبدیل شود.

وی ادامه داد:سالن ورزشی  که جوانان این بخش جایی برای ورزش ندارند قرار  بود زودتر افتتاح شود اما دربازدیدی که داشتیم قرارست که  ۵۰ روزدیگرتازه کارهابدون کف پوش تمام شود و چرا درسرفاریاب این طورهست؟

 

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت