پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 اردیبهشت 1398 ساعت 15:02:: شناسه خبر: 56273

مادر شهیدان جوادی به دیار حق شتافت/پیام تسلیت مسئولان

نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت بانوی ماجده و مومنه «حاجیه خانم بی بی جان جوادی» مادر گرامی شهیدان معزز «امرالله وحمدالله» را تسلیت گفت.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مادر شهیدان جوادی به فرزندان شهیدش پیوست.

پیام تسلیت مسئولان:

نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت بانوی ماجده و مومنه «حاجیه خانم بی بی جان جوادی» مادر گرامی شهیدان معزز «امرالله وحمدالله» را تسلیت گفت.

انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم شهیدان گرانقدر جوادیسلامٌ علیکمصلابت و شکیبایی مادران شهدای معزز که فرزندان خویش را در راه رضای پروردگار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی، نثار کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان والامقام نیست.درگذشت بانوی ماجده و مومنه «حاجیه خانم بی بی جان جوادی» مادر گرامی شهیدان معزز «امرالله وحمدالله جوادی» را به شما خانواده محترم تسلیت عرض می­نمایم.ازمنظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم. امید آن که به فضل الهی و در جوار فرزندان شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند.

سیدمحمدعلی شهیدی

 


 

پیام تسلیت نماینده کهگیلویه بزرگ به مناسبت درگذشت مادر شهیدان امرالله و حمدالله جوادی

«بسم الله الرحمن الرحیمِ»

« انا لله و انا الیه راجعون»

خانواده معظم شهیدان بزرگوار جوادی

ملاقات روح بی بی جان غارتی نژاد با فرزندان آسمانی اش رؤیت عینی ترجمان « وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقون» است.
دیدن با چشم روح و به یقین رسیدنِ دل، در واقعیت سعادت شهید، رضایت پروردگار و مشاهده ی همنشینی فرزندانتان با اولیاءالله، بر شما مادر مؤمنه ی به جوار فرزند پیوسته، مبارک باد.

اینجانب از صمیم قلب مصیبت وارده را به حضور شریف بیت مکرم، جمیع منسوبین تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.
علو درجات برای آن مردان خدا، رحمت و مغفرت واسعه برای این مادر مهربان و صبور، صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان و توفیق پیروی بیش از پیش همگان از ولی امر مسلمین جهان را از خداوند سبحان مسئلت دارم.

عدل هاشمی پور

نماینده مردم شریف شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی

—————-

انا لله و انا الیه راجعون
خانواده محترم شهیدان جوادی
سلام علیکم
ارتحال مادری مومنه و پرهیزگار ام الشهدا مرحومه مغفوره حاجیه خانم بی بی جان جوادی (غارتی)، مادر بزرگوار شهیدان والامقام امرالله وحمد الله جوادی که با تربیت فرزندان برومند و تقدیم آنان به انقلاب اسلامی، برگی ماندگار از حماسه و ایثار زنان مکتب فاطمی را رقم زد، موجب تأثر و تألم فراوان گردید.
اینجانب مصیبت درگذشت این مادر فداکار را به مردم شهید پرور استان کهگیلویه وبویراحمدو بویژه خانواده محترم آن مرحومه تسلیت عرض نموده و ‌از درگاه ایزد منان علو درجات آن فقیده سعیده و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌نمایم
علی محمد احمدی
استاندار

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت