پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 شهریور 1395 ساعت 07:06:: شناسه خبر: 5631

هادی محقق کارگردان ممیرو:

فیلم سینمایی«ریحان» را در استان کهگیلویه وبویراحمد می سازم

محقق گفت:در این اثر سینمایی طبق روال آثار گذشته‌ام از بازیگرهای مرسوم سینما استفاده نمی‌کنم چرا که قصه ایجاب می‌کند که از چهره‌های غیرمرسوم استفاده کنم

این کارگردان جوان در ارتباط با شباهت جدیدترین اثرش نسبت به فیلم سینمایی قبلی‌اش با عنوان «ممیرو» گفت: بنده به عنوان کسی که سازنده اثر هستم به دلیل آنکه در درون ماجرا قرار دارم شاید نتوانم نظر دقیقی بدهم،‌اما قطعاً تفاوت‌هایی به نسبت آن خواهد داشت، چرا که به زعم خودم فضا و اتمسفر فیلمنامه و همچنین نوع قصه آن به نسبت فیلم سینمایی «ممیرو» دارای تفاوت‌ است وبه لحاظ روایت تقریباً شبیه به مدل‌ فیلم‌های قبلی‌ام است.

کارگردان اثر ماندگار «ممیرو»بابیان اینکه محل فیلمبرداری فیلمنامه «ریحان» کهگیلویه و بویراحمد است تصریح کرد :در این اثر سینمایی  طبق روال آثار گذشته‌ام از بازیگرهای مرسوم سینما استفاده نمی‌کنم چرا که قصه ایجاب می‌کند که از چهره‌های غیرمرسوم استفاده کنم.

کارگردان فیلم سینمایی «او خوب سنگ می‌زند»، در ادامه اظهار کرد: به نظرم با دیدن این فیلم سینمایی مخاطب بهتر از هر فرد دیگری می‌تواند در ارتباط با تفاوت‌هایی در این اثرم و یا شباهت‌هایی با آثار قبلی‌ام نظر دهد.

محقق در ارتباط با فیلم سینمایی «ممیرو»، که درگروه هنر و تجربه اکران دارد، گفت: از نحوه اکران و میزان فروش فیلم ناراضی نیستم اما اگر کمی سانس‌ها بیشتر شود قطعا به نظرم اتفاق بهتری برای فیلم خواهد افتاد و من هم راضی‌تر می‌شوم. به نظرم هنر و تجربه توانسته مخاطب‌های خودش را پیدا کند و روز به روز به بلوغ خود نزدیک‌تر می‌شود. به نظرم مخاطبان این نوع سینما بخشی از جامعه بودند که کمتر به سینما می‌رفتند. با توجه به جمعیت کشورمان می‌توانیم با گروه‌های مختلف سینمایی که اگر به وجود بیاید شاهد مخاطب‌هایی با سلیقه‌های مختلف نیز باشیم

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت