پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 31 اردیبهشت 1398 ساعت 15:02:: شناسه خبر: 56338

با حمایت صدا و سیمای استان مدرسه سازى از رونق بیشترى برخوردار می شود

در آستانه بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان، مدیرکل نوسازی مدارس به همراه شورای معاونین با مدیر کل صدا و سیمای مرکزکهگیلویه و بویراحمد دیدار و گفتگو کردند.

 

پایگاه خبری صدای جنوب:

در دیدار مدیر کل نوسازی مدارس با مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان مطرح شد: با حمایت صدا و سیمای استان امر مدرسه سازى از رونق بیشترى برخوردار خواهد شد.
در آستانه بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان، مدیرکل نوسازی مدارس به همراه شورای معاونین با مدیر کل صدا و سیمای مرکزکهگیلویه و بویراحمد دیدار و گفتگو کردند.
مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در این دیداربا ارائه گزارشى از روند فعالیت هاى اداره کل نوسازی ،‌ توسعه و تجهیز مدارس و مجمع خیرین مدرسه ساز، گفت: بیست‌ویکمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان در تاریخ ۲۲ خرداد ماه ۱۳۹۸ با رویکرد تجلیل و تکریم خیرین ارجمند ، گسترش فرهنگ مشارکت مردمی در مدرسه سازی و شناسایی، هدایت و جذب خیرین جدید در امر مدرسه سازی ، با همکاری و همیاری شورای اداری استان در سالن شهید ایزد پناه یاسوج برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس ، پیروز کرمی با اشاره به نقش صدا وسیما در ترویج فرهنگ مقدس مدرسه سازى و هدایت خیرین در این راه خیرماندگاراظهار داشت: اعتقاد ما ومجمع خیرین مدرسه ساز استان این است که با حمایت صدا وسیمای استان امر مدرسه سازى از رونق بیشترى برخوردار خواهد شد.
کرمی گفت: انتظار داریم با تعامل و همکاری اعضای شورای اداری استان بخصوص صدا و سیمای مرکز استان جهت اطلاع رسانی و پوشش خبری این جشنواره به نحو احسن انجام تا شاهد هرچه بهتر برگزار شدن این جشنواره باشیم.
وی با مثبت ارزیابی کردن نقش صدا و سیما در اطلاع رسانی جشنواره گفت: در برگزاری جشنواره‌های قبلی خیرین مدرسه‌ساز جایگاه اثرگذار صدا و سیما در زمینه اطلاع‌رسانی، فرهنگ سازی و پوشش این جشنواره‌ها بسیار تأثیر‌گذار بوده است و تشویق ، ترغیب خیرین و ایجاد تحرک بیشتر مردم و مسئولان برای توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی جز با همراهی و مساعدت رسانه ملی امکان پذیر نیست.
در این دیدار مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری بیست و یکمین جشنواره خیرین استان گفت : نهادینه کردن فرهنگ خیری و مدرسه سازی یک گام اساسی در جهت رونق و گسترش این امر مهم می باشد و مجموعه نوسازی مدارس در این بین توفیق زیادی داشته که بیانگر تلاش مضاعف آنان بوده است .
امیر رئوف با بیان اینکه فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی ما توجه ویژه ای به تعلیم و تربیت و انجام کارهای خیری و عزم نیکوکاران در ساخت مدارس در مناطق محروم داشته عنوان کرد: امیدواریم با نهادینه شدن این امر مقدس و تلاش و همکاری مضاعف مسئولین امر بزودی مشکلات دانش آموزان مرتفع و جشن عدم نیاز به ساخت و ساز مدارس را در تمامی نقاط استان داشته باشیم.
مدیرکل صداو سیما با اشاره به تعهد رسانه ملی برای انعکاس امور خیر و نیکوکارانه در نظام اسلامی گفت : باید با همدلی و فرهنگ سازی انجام کارهای خیرگونه ، برای رفع کمبودها و مشکلات پیش رو قدم برداریم و از این که بستری فراهم شده تا رسانه ملی استان بتواند نقش خود را در مقوله ترویج کار خیر ایفا کند بسیار خوشحال و خرسندیم .
وی آمادگی صدا و سیمای مرکز استان را در خصوص اطلاع رسانی مناسب از فعالیت های خیرین مدرسه ساز و مشکلات فضاهای آموزشی ، همچنین پوشش مناسب خبری و برنامه ای بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام و از مدیر کل نوسازی مدارس جهت حضور در برنامه زنده نگاه روز دعوت بعمل آورد.
در پایان این جلسه لوح تقدیری از طرف مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس بخاطرهمکاریهای قبلی تقدیم مدیر کل مرکز شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت