پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 31 اردیبهشت 1398 ساعت 21:02:: شناسه خبر: 56345

امتحانات نوبت پایانی پایه دوازدهم در همه رشته ها در دهدشت آغاز شد

مدیر آموزش و پرورش دهدشت از آغاز امتحانات نوبت پایانی پایه دوازدهم در همه رشته ها در دهدشت خبر داد.

پایگاه خبری صدای جنوب: 

مدیر آموزش وپرورش دهدشت در حاشیه بازدید از  حوزه های امتحانی تیزهوشان ،نمونه دولتی و مائده گفت : امتحانات پایه دوازدهم و بازماندگان پیش دانشگاهی و فنی حرفه ای در ده حوزه ی امتحانی صبح امروز آغاز شد.
به گزارش صدای جنوب به نقل از روابط عمومی آموزش وپرورش دهدشت علی پورک پور گفت : دانش آموزان پایه دوازدهم صبح امروز و همزمان با سراسر کشور فصل امتحانات را آغاز کردند وستاد امتحانات  آموزش وپرورش دهدشت در نهایت دقت ،حساسیت و آرامش برای برگزاری این امتحانات در همه ی حوزه آمادگی کامل دارد.
پورک پور افزود : به دلیل تاثیر نمرات پایانی دروس پایه دوازدهم در کنکور سراسری امتحانات از اهمیت زیادی برخوردار است و ستاد امتحانات آموزش و پرورش با درک این موضوع و حساسیت خانواده ها برای برگزاری امن توام با آرامش و ایجاد محطی بدون استرس و اضطراب تلاش می کند.
مدیر آموزش وپرورش با توصیه به والدین برای ایجاد آرامش برای فرزندان  خود گفت : امتحان دادن در شرایط روحی و جسمی مطلوب اثرگذاری و خروجی مناسب تری دارد و لازم است والدین و دانش آموزان در نهایت دقت و آرامش خود را برای حضور در جلسه امتحانی آماده کنند.
پورک پور در پایان گفت : مجموعه آموزش وپرورش و ستاد امتحانات با استفاده از تمام ظرفیت ها و پتانسیل آموزش وپرورش برای برگزاری امتحانات آمادگی دارد و تمامی حوزه های امتحانی در شهر دهدشت و دو حوزه امتحانی در دشمن زیاری و سوق در شرایط مطلوب محیطی قرار دارند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت