پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 خرداد 1398 ساعت 13:03:: شناسه خبر: 56361

قیام ۱۵ خرداد سرآغاز شکل‌گیری انقلاب اسلامی است

رژیم اسرائیل ناتوان است و در جنگ اخیر مقابل رزمندگان فلسطینی شکست خورد.

به گزارش خبرنگارصدای جنوب، نشست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با موضوع« بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) ، قیام ۱۵ خرداد و روز قدس» امروز در دفتر امام جمعه دهدشت برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی در این نشست اظهار داشت: مردم و مسؤولان مدیون امام خمینی(ره) هستند و سالروز ارتحال ایشان باید همواره باشکوه‌تر از گذشته برگزار شود.

امام جمعه دهدشت قیام ۱۵ خرداد را سرآغاز شکل‌گیری انقلاب اسلامی دانست و گفت:ریشه‌ها و دستاوردهای قیام ۱۵ خرداد برای نسل جدید تبیین شود.

حسینی با اشاره به توطئه‌های آمریکا به خصوص در اتفاقات چند هفته اخیر گفت: دشمن در همه جبهه‌ها شکست خورده و هم اکنون به جنگ روانی روی آورده است.

وی صهیونیست را در دامن زدن به رویدادهای اخیر دخیل دانست و گفت: رژیم اسرائیل ناتوان است و در جنگ اخیر مقابل رزمندگان فلسطینی شکست خورد.

وی با تبیین اهمیت بزرگداشت روز  قدس و حضور گسترده در راهپیمایی این روز افزود: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس باید پرشور باشد.

حجت‌الاسلام سید محمد حسینی ‌طلب نیز با بیان اینکه تعظیم شعائر دینی وظیفه عمومی است از دستگاه‌ها و ادارات خواست در برپایی مراسمات ملی و مذهبی همکاری داشته باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه گفت: امام راحل حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارد، ما را از غارهای تاریک نجات و در وادی نور قرار داد.

وی با بیان اینکه روز قدس از تراوشات ذهن حضرت امام(ره) بود تصریح کرد: در شرایطی که قدس فراموش شده بود و هیچ کدام از سران کشورها چاره‌ای برای نجات قدس نداشتند امام آگاهی داد و با انتخاب آخرین جمعه رمضان به نام همبستگی با فلسطین مروج یک فرهنگ در حمایت از ملت فلسطین و انزجار از رژیم غاصب صهیونیست شد.

حسینی‌طلب گفت: مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب و بزرگداشت قیام ۱۵ خرداد ساعت ۱۰ صبح ۱۴ خرداد در حسینیه ثارالله دهدشت برگزار خواهد شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت