پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 خرداد 1398 ساعت 15:03:: شناسه خبر: 56368

مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد در دهدشت برگزار می شود

نشست ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد شهرستان کهگیلویه در دفتر امام جمعه دهدشت برگزار شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نشست ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد شهرستان کهگیلویه در دفتر امام جمعه دهدشت برگزار شد.
به گزارش صدای جنوب، در این نشست حجت الاسلام سید نصیرحسینی اظهارداشت:مردم و مسئولان مدیون امام خمینی هستند و سالروز ارتحال ایشان باید همواره باشکوه تر از قبل برگزار شود.
امام جمعه دهدشت قیام ۱۵ خرداد را سرآغاز شکل گرفتن انقلاب اسلامی برشمرد و گفت:ریشه ها و دستاوردهای قیام ۱۵ خرداد برای نسل جدید تبیین گردد.
حسینی با اشاره به توطئه های آمریکا بویژه اتفاقات چندهفته اخیر هم گفت:دشمن در همه جبهه ها شکست خورده و هم اکنون به جنگ روانی روی آورده است.
وی صهیونیست را در دامن زدن به رویدادهای اخیر دخیل دانست و گفت:رژیم اسرائیل ناتوان است و در جنگ اخیر مقابل رزنندگان فلسطینی شکست خورد.
امام جمعه دهدشت با بیان اهمیت بزرگداشت روز قدس و حضور گسترده در راهپیمایی این روز خاطرنشان کرد: حضور مردم باید پرشور تر از قبل باشد.

حجت‌الاسلام سید محمد حسینی ‌طلب نیز با بیان اینکه تعظیم شعائر دینی وظیفه عمومی است از دستگاه‌ها و ادارات خواست در برپایی مراسمات ملی و مذهبی همکاری داشته باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه گفت: امام راحل حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارد، ما را از غارهای تاریک نجات و در وادی نور قرار داد.

وی با بیان اینکه روز قدس از تراوشات ذهن حضرت امام(ره) بود تصریح کرد: در شرایطی که قدس فراموش شده بود و هیچ کدام از سران کشورها چاره‌ای برای نجات قدس نداشتند امام آگاهی داد و با انتخاب آخرین جمعه رمضان به نام همبستگی با فلسطین مروج یک فرهنگ در حمایت از ملت فلسطین و انزجار از رژیم غاصب صهیونیست شد.

حسینی‌طلب گفت: مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب و بزرگداشت قیام ۱۵ خرداد ساعت ۱۰ صبح ۱۴ خرداد در حسینیه ثارالله دهدشت برگزار خواهد شد.

در این جلسه پیرامون برنامه ریزی و هماهنگی برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن مراسم این ایام بحث و تبادل نظر شد و ادارات و نهادهای مربوطه برنامه های خود را در این راستا ارائه دادند‌

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت