پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 خرداد 1398 ساعت 19:03:: شناسه خبر: 56378

تغییر حوزه انتخابیه عدل هاشمی پور شایعه است

عدم حضور سردار هاشمی پور در انتخابات ۹۸ رؤیای آشفته ی حاشیه سازانی است که از سر عقده و حسادت اقدام به انتشار مطالب کذب و بی اساس می نمایند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

در پی انتشار برخی شایعات فضای مجازی مبنی بر احتمال حضور عدل هاشمی در یکی از حوزه های انتخاباتی استان خوزستان برای کاندیداتوری در دور بعد ، مشاور رسانه ای عدل هاشمی با انتشار یادداشتی به این خبر واکنش نشان داد.

پاسخی به یادداشت دروغین تغییر حوزه انتخابیه نماینده مردم شریف کهگیلویه بزرگ؛

گرچه آن یادداشت با عدم پذیرش و استقبال افکار عمومی و کاربران فضای مجازی مواجه شد، که میشود گفت درحقیقت شبیه به جوک و یا دروغ سیزده بدری بود گرچه در نطفه خفه شد و کارگردانی این سریال با شکست مواجه گردید اما ذکر نکاتی در همین رابطه خالی از لطف نیست.

اولا سردار هاشمی پور تا آخرین لحظه نمایندگی در این دوره بر عهدی که با مردم بسته و در راستای امانتی که مردم به وی سپرده اند ، ثابت قدم، فعال و پویا خواهد ماند و حواشی حتی لحظه ای او را به حاشیه نخواهند برد.
به فضل پروردگار و همت بلندی که دارد در فرصت مناسب و قانونی برای استمرارخدمتگزاری به مردم کهگیلویه بزرگ در عرصه نمایندگی، در همین حوزه ثیت نام خواهد کرد ان شاءالله.

در ثانی؛
راه اندازی پروژه های زیرساختی بزرگ و کم نظیر هاشمی پور از قبیل: گاز رسانی به اقصی نقاط حوزه انتخابیه، که به مثابه ی انقلابی است در خدمت رسانی، نیروگاه ۷۵۰ مگاواتی سیکل ترکیبی، پتروشیمی دهدشت، نیترات دیشموک، فسفات چرام، جاده پاتاوه به دهدشت و جاده های فرعی متعدد متصل به آن، بیمارستان های چرام، لنده و بهمئی، پروژه های متعدد و مختلف ورزشی،( چمن های مصنوعی و سالن های چند منظوره) آبرسانی به ۴ شهر، باند اضطراری، آب رسانی های مختلف(شرب و کشاورزی)، اخذ پروانه بهره برداری از سد مارون، سد آبریز مارون ۲، معادن مختلف، جاده ها و راه های روستایی و عشایری، جاده ی تنگ چویل به رامهرمز، جایزان به لیکک، ابوالفارس به لیکک، ورود سرمایه گذاران، بخش خصوصی و خیرین، و …
که همگی کلید خورده، موجب اشتغال پایدار بوده و گواه روشنی بر قرار گرفتن کهگیلویه بزرگ در ریل توسعه و خروج از بن بست است و همگان آن را عمیقا باور کرده و در حقیقت به رسمیت شناخته اند.
از طرفی عملیات اجرایی این پروژه ها و پیشرفت فیزیکی قابل قبول آنها، منجر به امیدواری مردم به آینده و پیدایش رونق و نشاط در زندگی، اذهان و باور مردم زجر کشیده ی کهگیلویه بزرگ گردیده و خوشبختانه مردم ناجی خود را به خوبی شناخته اند و عزم خود را بر همراهی او جزم نموده و ان شاءالله با اعتماد و اطمینان کامل مسیر پیشرفت را ادامه خواهند داد چرا که

قدر زر زرگر شناسد
قدر گوهر گوهری

صد البته مردم بهره برداری و به ثمر نشستن آن پروژه های عظیم را فقط و فقط در هنر و توان سردار سازندگی بلادشاپور می دانند و بس.
طبیعتا خروج هر کدام ( مردم و یا هاشمی پور) از این مدار، به منزله سوت پایان این دوئل نفس گیر است و ضرر آن فقط و فقط متوجه مردم خواهد بود.

شاید عده قلیلی به دنبال شکستن یکی از این دو بال باشند همچنانکه موفقیت های هاشمی پور و اجرایی شدن هر مورد از موارد فوق، همین عده را به شدت نگران کرده که چنین مطالب بی اساسی خود گویا و ناشی از عصبانیت آنهاست و از طرفی وقفه طبیعی و کوتاه مدت هر پروژه با توجه به شرایط عمومی و وضعیت اعتباری کشور موجب خوشحالی و هلهله آنان گردیده است.

حاشیه سازان و آنانکه دلخوش به این موهومات هستند!!! بدانند راهی که میروند به ترکستان است.

آگاه باشند که مردم فهیم و قدر شناس شهرستان های چهارگانه پذیرفته اند که به فرض محال تحقق رؤیای منفعت طلبان، سرِ آن پروژه های عظیم، بریده می شود و در یک کلام کهگیلویه بزرگ ذبح خواهد شد.

پس زهی خیال باطل
سید حسین رهی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت