پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 خرداد 1398 ساعت 21:03:: شناسه خبر: 56383

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی خبر داد

۳هزار جلسه و سه هزار مصوبه برای بررسی وضعیت مسکن مهر کشور/اختتامیه پروژه مسکن مهر کهگیلویه وبویراحمد به زودی برگزار شود

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن‌مهر اظهارکرد: پروژه مسکن مهر از ۱۲ سال پیش تاکنون به طول انجامیده که با حضور وزیر راه در حال برگزاری اختتامیه این پروژه‌ها در مناطق مختلف کشور هستیم و آخرین آن در خراسان جنونی بود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

اصغر مهرآبادی ظهر امروز در کارگروه مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد که به منظور بررسی وضعیت مسکن مهر این استان برگزار شد اظهار کرد: رئیس‌جمهور بر اتمام پروژه مسکن مهر کشور تا پایان امسال تاکید دارند و برنامه وزارت راه و شهرسازی تعیین تکلیف این واحدها تا هفته دولت امسال است.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن‌مهر افزود: پروژه مسکن مهر از ۱۲ سال پیش تاکنون به طول انجامیده که با حضور وزیر راه در حال برگزاری اختتامیه این پروژه‌ها در مناطق مختلف کشور هستیم و آخرین آن در خراسان جنوبی بود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مسکن مهر کهگیلویه و بویراحمد و قم و مرکزی و سیستان و بلوچستان و بوشهر رو به اتمام است تصریح کرد: امیدواریم که اختتامیه پروژه مسکن مهر این ۵ استان به زودی برگزار شود.

مهرآبادی از برگزاری جلسات متعدد در این زمینه در کل کشور خبر داد و گفت: بیش از سه هزار جلسه تاکنون برگزار شده و سه هزار مصوبه نیز از این رهگذر داشته‌ایم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت