پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 خرداد 1398 ساعت 01:03:: شناسه خبر: 56388

فرماندار چرام :

دهیاران  از هر اقدام جانبدارانه در انتخابات پرهیز کنند/ حضور حداکثری در صحنه وظیفه ماست

جلسه دهیاران روستاهای شهرستان با حضور فتاحی اصل  فرماندار ، مرادپوربخشدارسرفاریاب و افسردیر بخشداری بخش مرکزی ،بعضی از مدیران و دهیاران روستاهای شهرستان برگزار شد.

جلسه دهیاران روستاهای شهرستان با حضور فتاحی اصل  فرماندار ، مرادپوربخشدارسرفاریاب و افسردیر بخشداری بخش مرکزی ،بعضی از مدیران و دهیاران روستاهای شهرستان برگزار شد.

فرماندار درجمع دهیاران شهرستان چرام گفت:دهیاران  تلاش نمایند مردم را به سمت و سوی استفاده صحیح از پتانسیلها و توانمندیهای روستاها در زمینه اشتغال و اقتصاد هدایت نمایند و شخص دهیار نیز باید شروع کننده حرکتهای مثبت و روبه جلو در روستا باشدچراکه دهیاران وظایف بسیارخاصی دارند.

فرماندار در بخش دیگری از سخنان خود به دهیاران توصیه نمود که در پیگیری امور و مسائل شهرستان با یکدیگر تعامل و همکاری داشته باشند ضمن اینکه تلاش نمایند نیرو سازی نموده و افراد با استعداد و توانمند را یاری و کمک نمایند زیرا همین افراد می توانند در توسعه و پیشرفت روستا نقش بسزایی داشته باشند .

نماینده عالی دولت در شهرستان  در ادامه به انتخابات پیش رو اشاره نمود و گفت وظیفه ماست که مردم را برای حضور حداکثری در صحنه ترغیب نماییم و باید از مردم بخواهیم در سرنوشت خویش مشارکت نموده و دست در دست مسئولان برای پیشرفت و آبادانی کشور تلاش نمایند .

فتاحی اصل عنوان کرد:دهیاران  از هر اقدام جانبدارانه در انتخابات پرهیز کنندحفظ سلامت ومشارکت برای مامهم است.

فرماندار چرام تاکید کرد:دهیاران سلسه مراتب کاری را رعایت کنند.

وی گفت :همه دهیاران در جمع اوری زکات با کمیته امدادنهایت همکاری را داشته باشند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت