پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 خرداد 1398 ساعت 13:03:: شناسه خبر: 56429

تعریض و بهسازی جاده آرامستان جدید دهدشت آغاز شد

اسفندیار برخه اظهارکرد:۲ پیمانکار اجرای پروژه تعریض جاده آرامستان را بر عهده دارند که کار خاکبرداری، بیس و زیرسازی یک کیلومتر از جاده از ورودی قبرستان هم اکنون در حال انجام است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

تعریض و بهسازی جاده آرامستان جدید دهدشت از دغدغه‌های شهروندان بوده و سال‌هاست به علت بلاتکلیفی متولی این جاده حجم ترافیک به ویژه در روزهای پایانی هفته مشکلاتی در تردد مردم به وجود آورده بود.

به گزارش صدای جنوب،با توجه به اینکه این جاده خارج از محدوده خدمات شهری واقع شده هر گونه هزینه‌کرد در اجرای این پروژه خلاف قانون شهرداری است اما مشکلات موجود و مطالبه بازماندگانی که هر هفته برای زیارت اهل قبور راهی از این مسیر تردد دارند شورای شهر و شهرداری را بر آن داشت تا چاره‌اندیشی کند.

با توجه به حساسیت موضوع سال ۹۷ شهرداری دست بکار شد و با رایزنی‌های انجام شده با همکاری سازمان برنامه و بودجه و برخی از ادارات و نهادها تعریض و بهسازی جاده را آغاز کرد.

و حالا بعد از سال‌ها بلاتکلیفی شهرداری متولی اجرای پروژه شده و در دو فاز کار تعریض را شروع کرده است.

اسفندیار برخه در این باره می‌گوید: دو پیمانکار اجرای پروژه تعریض جاده آرامستان را بر عهده دارند که کار خاکبرداری، بیس و زیرسازی یک کیلومتر از جاده از ورودی قبرستان هم اکنون در حال انجام است.

شهردار دهدشت اعتبار مورد نیاز جهت تکمیل پروژه را ۹۰۰ میلیون تومان برآورد کرد و گفت: ۴۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات توازن به پروژه اختصاص یافت.

برخه افزود: پیش‌بینی می‌شود ۱۱۰۰ متر مربع از جاده در فاز نخست حداکثر تا نیمه اول تیر ماه آسفالت شود.

وی، ضمن قدردانی از همکاری آب و فاضلاب شهری با اشاره به وجود تیرهای چراغ برق در حریم جاده گفت: انتظار می‌رود اداره برق در جابجایی تیرهای برق همکاری لازم را داشته باشد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت