پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 خرداد 1398 ساعت 19:03:: شناسه خبر: 56459

آیین معارفه معاون برنامه ریزی فرماندار کهگیلویه برگزار شد

در آیینی تورج رزمجو بعنوان معاون برنامه ریزی فرماندار کهگیلویه معرفی شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

در ایینی تورج رزمجو بعنوان معاون برنامه ریزی فرماندار کهگیلویه معرفی شد

به گزارش صدای جنوب،در این مراسم جعفر نیکبخت با اشاره به اینکه همه افراد سازمانی شایستگی این را دارند که در مناسبت ها و شرایط مختلف ابلاغ دریافت کنند اظهار کرد: عزل و نصب در سیستم مدیریتی طبیعی است وهر مدیری بسته به سیاستهای کاری خود میتواند مدیران خود را منصوب کند.
وی اضافه کرد: مدیری که دراعمال مدیریت خود بخواهد همه را راضی نگه دارد ضعف دارد واین انتظار عبثی است که همه از انتصابها راضی باشند.
سرپرست فرمانداری کهگیلویه با تاکید بر اینکه باید در جهت ارتقا و بهبود عملکرد سیستم تلاش شود تصریح کرد: انتظار ما پویایی و فعالیت بدون نگاه سیاسی و جریانی است.
وی با اشاره به حکم محمد علی آروس بعنوان معاون عمرانی ابراز امیدواری کرد با اتمام روند اداری احصا حکم، تا پایان ماه مبارک رمضان معارفه ایشان انجام می شود.
معاون جدید فرماندار کهگیلویه نیز در این مراسم موفقیت در این پست را نیازمند همکاری و همدلی دانست و گفت : قطعا تمام ظرفیت خود درحوزه مربوطه را بکار خواهد بست و از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.
گفتنی است در حوزه برنامه ریزی کارهای پشتیبانی ماموریتهای اجرایی در دو بخش درون سازمانی (مسائل مربوط به امور اداری ،مالی، ساماندهی و برنامه ریزی ، کنترل و نظارت امور داخلی فرمانداری ) و برون سازمانی(مسائل مربوط به توسعه شهرستان،امور اقتصادی ،کشاورزی ،صنعت و معدن و گردشگری) پیگیری می شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت