پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 خرداد 1398 ساعت 09:03:: شناسه خبر: 56515

رئیس شورای اسلامی شهردهدشت:

مدیریت شهری در زیباسازی بافت تاریخی بلادشاپور حساسیت دارد

رئیس شورای شهر دهدشت گفت: سال گذشته از مجموع هفت میلیارد تومان اعتبارات بازآفرینی شهری یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای احداث پارک در بافت در نظر گرفته شد اما به علت عدم همکاری مسؤول بافت این پروژه اجرا نشد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

محمدحسین جمشیدی شامگاه دوشنبه در نشست خبری که با حضور مدیرکل میراث فرهنگی استان برگزار شده بود، اظهار داشت: مدیریت شهری در زیباسازی بافت تاریخی حساسیت داشته و هر جا لازم بود کمک کرده است.

به گزارش صدای جنوب،رئیس شورای شهر دهدشت گفت: سال گذشته از مجموع هفت میلیارد تومان اعتبارات بازآفرینی شهری یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای احداث پارک در بافت در نظر گرفته شد اما به علت عدم همکاری مسؤول بافت این پروژه اجرا نشد.

جمشیدی افزود: با وجود برگزاری چهار جلسه با رئیس وقت پایگاه بافت تاریخی اما همکاری لازم در اختصاص هزینه برای مشاور طرح صورت نگرفت.

وی با بیان اینکه این پارک در راستای احیای بافت تاریخی پیشنهاد داده شده بود، گفت: آقای علیزاده رئیس پیشین پایگاه بافت زیر بار هزینه مورد نظر برای مشاور اختصاصی طرح نرفت.

جمشیدی گفت: بازه زمانی برای هزینه‌کرد اعتبار رو به اتمام بود که برای جلوگیری از هدررفت این اعتبار هفته گذشته مبلغ اعتباری در نظر گرفته شده برای احداث پارک به پروژه بازار روز تزریق شد.

رئیس شورای شهر دهدشت با بیان اینکه بازآفرینی شهری هر ساله اعتبارات ویژه‌ای دارد، افزود: در صورت همکاری و تفاهم با پایگاه بافت تاریخی در سال ۹۸ اعتبار برای احداث پارک در نظر گرفته خواهد شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت