پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 خرداد 1398 ساعت 22:03:: شناسه خبر: 56614

توضیحات نیکبخت در زمینه موافقت استاندار با استعفا از فرمانداری کهگیلویه

فرماندار کهگیلویه از موافقت استاندار بااستعفای خود خبر داد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

سرپرست فرمانداری کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد از مسوولیت خود استعفاء داد.

به گزارش صدای دنا، جعفر نیکبخت گفت: استعفای خود از سرپرستی فرمانداری کهگیلویه را ۲۹ فروردین ماه به استانداری کهگیلویه و بویراحمد دادم.

وی دلیل استعفای خود را صادرنشدن حکم فرمانداری خود عنوان و اظهارداشت: متاسفانه حوزه سیاسی و امنیتی استانداری و نزدیکان ایشان علاقه ای به صادر شدن این حکم نداشتند.

سرپرست فرمانداری کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: ۲ بهانه برای رد حکم فرمانداری من می گفتند که یکی از آنها این بود که من پزشک هستم.

نیکبخت در پاسخ به این سوال که مگر آقایان قبل از صادرکردن حکم سرپرستی تان نمی دانستند شما پزشک هستید؟ هم با خنده خاطرنشان کرد: این را باید از آقایان سوال کرد اما من به آنها گفته بودم که پزشک هستم.

وی گفت: ایراد و شاید بهانه دوم آنها هم این بود که شما در منطقه با عده ای دعوا کرده اید و واقعا متوجه نشدم منظور آقایان از طرح این موضوع چه بود.

سرپرست فرمانداری کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سوال که واقعا استاندار در رد حکم فرماندار شدن شما نقش تاثیر گذاری داشت یا خیر؟ هم یادآورشد: اطلاع چندانی ندارم اما یقین دارم نزدیکان استاندار علاقه ای برای صدور این حکم نداشتند.

نیکبخت در پاسخ به این سوال که آیا سردار هاشمی نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی علاقه ای به ماندن شما در این مسوولیت داشتند یا خیر؟ هم ادامه داد:ایشان قبلا می گفت که دوست ندارم از این حوزه بروید اما الان نمی دانم چون اطلاعی از دیدگاه ایشان ندارم.

وی گفت: هفته آینده از کهگیلویه خواهم رفت و قطعا حوزه استانداری باید بفکر مسوول جدیدی در این مسوولیت باشند.

سرپرست فرمانداری کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد، مدت زمان سرپرستی خود در این مسوولیت را بیش از ۱۱ ماه برشمرد.

منبع:خبردنا

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت