پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 خرداد 1398 ساعت 17:03:: شناسه خبر: 56697

امام جمعه قلعه رییسی:

مسوولان میدان را برای مدیریت جوانان حزب‌الهی و انقلابی آماده کنند

حجت الاسلام صلواتی اظهار کرد: تا نوای دلنشین تفکر حزب‌الهی بر ادارات و نهادها و سازمانها حاکم نشود ما از این وضعیت نجات پیدا نمی کنیم هم روحانیت و حوزه‌های علمیه استان هم دانشگاها و اساتید دانشگاه هم بسیج و سپاه هم نهادهای فرهنگی و خانواده معظم شهیدان وظیفه دارند زمینه این تفکر را فراهم کنند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: صحنه قیامت از نظر نظام زندگی فردی است اما سرنوشت انسان ها بر اساس رهبری است که در دنیا برای خودشان انتخاب کردند و هر کس با امام خود چه امام حق و چه امام ناحق با او محشور می‌شود.

امام جمعه قلعه رئیسی به دیدار رهبر معظم انقلاب با دانشجویان اشاره و تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار دانشجویان از مدیریت جوانان حزب‌الهی و انقلابی‌ها سخن گفتند درمان مشکلات امروز کشور ما مدیریت حزب‌الهی و انقلابی است این مطالبه و خواسته نائب امام زمان (عج) است هم مردم هم مسوولان وظیفه دارند این گفتمان ولی را محقق کنند مردم از این به بعد در انتخابات مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری از افراد حزب‌الهی و انقلابی حمایت کنند.

وی افزود: آنجا که مدیریت‌ها حزب‌الهی و انقلابی نیست به عنوان مطالبه عمومی از مسوولان بخواهید که میدان را برای مدیریت جوانان حزب‌الهی و انقلابی آماده کنند.

صلواتی ادامه داد: امروز بخش ما مشکلات اساسی دارد علی رغم نعمت فراوان بارانی اما کشاورزان برای کشت برنج با محرومیت ها مواجه هستند برای درمان با مشکلات مواجه هستند درمانگاه وضعیت بحرانی دارد تزریقات بانوان را آقایان انجام می دهند آیا مسئولان علوم پزشکی اجازه می دهند تزریقات ناموسشان را مرد جوانی انجام دهد؟.

خطیب جمعه قلعه رئیسی بیان کرد: مشکل راه ارتباطی و قطعی مکرر برق و آب از دیگر مشکلات روزمره بخش چاروساست شهرستان کهگیلویه هم با مشکلات عدیده‌ای مواجه است جوانان بیکارند آسیب های اجتماعی مثل طلاق و طلاق عاطفی و خودکشی رو به افزایش است در استان هم مشکلات اساسی است از یک گرانی خاصی استان ما برخوردار است درمان همه این دردها و مشکلات مدیریت حزب‌الهی و انقلابی است.

صلواتی خاطرنشان کرد: تا نوای دلنشین تفکر حزب‌الهی بر ادارات و نهادها و سازمانها حاکم نشود ما از این وضعیت نجات پیدا نمی کنیم هم روحانیت و حوزه‌های علمیه استان هم دانشگاها و اساتید دانشگاه هم بسیج و سپاه هم نهادهای فرهنگی و خانواده معظم شهیدان وظیفه دارند زمینه این تفکر را فراهم کنند.

وی گفت: اگر این نوع مدیریت حاکم نشود جناح های غالب سیاسی کشور آرمانهای انقلاب و نظام و مردم را می‌بلعند و از دل آن فقر و فساد و تبعیض و اختلاس و حقوق های نجومی و سازش با شیطان و طاغوت اکبر بوجود می‌آید.

صلواتی با بیان اینکه دشمن چندین سال است که رویارویی نظامی با ایران را کنار گذاشته و در جنگ نیابتی موفق نشد ادامه داد: مهمترین ابزار کنونی دشمن جدا کردن مردم از جمهوری اسلامی و حتی تجهیز آنان در مقابل نظام و از بین بردن امید و اعتماد به جمهوری اسلامی است و همچنین ایجاد فشار روانی که زمینه ساز فشارهای اقتصادی است.

خطیب جمعه قلعه رئیسی به چالش های آمریکا در مقابل ایران اشاره و یادآور شد: عدم وجود اجماع جهانی علیه ایران، ناکامی های گذشته آمریکا در جنگ اقتصادی علیه ایران، بی اعتمادی به نظام سیاسی و هیات حاکمه آمریکا و چالش سیاست ورزی ترامپ با ساختار بین المللی و شرکای اقتصادی است.

وی به روز قدس اشاره و با تقدیر از حضور مردم و مسوولان در این راهپیمایی تاکید کرد: روز قدس روز احیای اسلام و مقدمه تشکیل حزب مستضعفین در دنیا است که لازم می دانم از حضور همه مردم بزرگوار و شریف استان و بخش چاروسا و قلعه رئیسی و همچنین مسئولان منطقه و شورای اداری و بخشدار که حضور باشکوهی داشتند تشکر کنم.

صلواتی به سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و انتخاب امام خامنه‌ای اشاره و خاطرنشان کرد: ۳۰ سال است که از رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) می گذرد و از سوی دیگر ۳۰ سال است که از نعمت خلف شایسته آن بزرگمرد تاریخ برخورداریم و عطر خمینی کبیر را از وجود امام خامنه‌ای استشمام می کنیم و رهبری که دوست و دشمن بر مدیریت، تدبیر، شجاعت، ایمان، اخلاص و بصیریتش اعتراف می کنند.

خطیب جمعه قلعه رئیسی ادامه داد: ملت ما در این ۳۰سال به جا و شایسته حق این نعمت را ادا کردند و امیدواریم دشمنان و بدخواهان رهبر را خوار و ذلیل کند.

وی همچنین از حضور طلاب و روحانیون در سطح بخش که به عنوان مبلغ زحمت کشیدند در ایام ماه رمضان تشکر کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت