پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 خرداد 1398 ساعت 19:03:: شناسه خبر: 56761

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه:

مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد در دهدشت برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام سید‌محمد حسینی‌طلب اظهار داشت: امام خمینی(ره) عصاره و خلاصه همه انبیا و اولیای الهی بودند، امام جامع خصلت‌های نیک والا بوده و از بدی و خیانت بیزار بود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه گفت: بیست و نهمین مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و قیام خونین ۱۵ خرداد در شهر دهدشت برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سید‌محمد حسینی‌طلب اظهار داشت: امام خمینی(ره) عصاره و خلاصه همه انبیا و اولیای الهی بودند، امام جامع خصلت‌های نیک والا بوده و از بدی و خیانت بیزار بود.

وی با اشاره به اهداف مبارزاتی حضرت امام‌(ره) تصریح کرد: امام در زندگی مبارزاتی خویش جز احقاق‌حق و اقامه‌عدل و بیرون کردن اجانب از کشور و نیز تحویل آن به فرزندان ایران اسلامی هدف دیگری نداشتند.

حسینی‌طلب با بیان قدردانی ملت از امام خود گفت: این شخصیت برجسته به‌خاطر همه خوبی‌هایش در روز ارتحال خود داغ سنگینی بردل ملت ایران گذاشت و با گذر زمان، مردم امام خود را فراموش نکردند و همواره قدردان او هستند.

وی با اشاره به برگزاری مراسم ارتحال امام‌خمینی‌‌(‌ره) و قیام ۱۵ خرداد در کهگیلویه تصریح کرد: بیست و نهمین مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) و قیام ۱۵ خردادماه روز سه‌شنبه ساعت ۱۰ صبح در حسینیه عاشقان ثارالله دهدشت برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی کهگیلویه بیان کرد: حجت‌الاسلام اندرزیان استاد حوزه و دانشگاه سخنران این مراسم در شهر دهدشت است.

حسینی‌طلب افزود: برای هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن این مراسم هفته گذشته بین دستگاهای عضو و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان هماهنگی‌های لازم انجام و تقسیم کار شد.

وی عنوان کرد: از مردم ولایتمدار شهرستان که همواره به امام و آرمان‌های بلندش عشق و ارادت خود را ابراز داشتند انتظار داریم جهت حضور در این دو مراسم حضور یکپارچه و گسترده داشته و سنگ تمام بگذارند.

حسینی‌طلب درپایان خاطرنشان کرد: به دلیل تقارن مراسم ارتحال امام خمینی‌(‌ره) و ایام پرفیض و برکت ماه مبارک رمضان کاروان‌های مردمی جهت حضور در مراسم اعزام نمی‌شوند و مراسم به‌صورت استانی برگزار می‌شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت