پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 خرداد 1398 ساعت 19:03:: شناسه خبر: 56763

امهال وام کشاورزان با شرایط جدید/کشاورزان از این فرصت استفاده کنند

سال گذشته این مصوبه بانتیجه مطلوب اجرا نشد چرا که اعتبار لازم تخصیص نیافت وازسویی اطلاع رسانی خوبی انجام نگردید  و برای این وام ها سقف تعیین شد که همین باعث شد تا بسیاری ازکشاورزان از  این فرصت جا بمانند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

در نشستی امهال تسهیلات کشاورزی کهگیلویه در سال ۹۷ بررسی و برای سال ۹۸ دستوراتی مصوب شد .

در شهریور سال ۹۷ دولت مصوبه امهال وام کشاورزان را ابلاغ کرد تا کشاورزان بدهکار رامساعدت کرده باشد . برا این اوصاف که سود و معوق برخی وام های کشاورزی گرفته نمی شود و کشاورزان تنها ملزم به پرداخت اصل وام هستند.
سال گذشته این مصوبه بانتیجه مطلوب اجرا نشد چرا که اعتبار لازم تخصیص نیافت وازسویی اطلاع رسانی خوبی انجام نگردید  و برای این وام ها سقف تعیین شد که همین باعث شد تا بسیاری ازکشاورزان از  این فرصت جا بمانند.
فرماندار کهگیلویه در جلسه ای که بمنظور پیگیری این موضوع صورت گرفت با انتقاد از اجرای ناقص این مصوبه اظهار کرد: سقف اعتبار محدود باعث عدم استقبال از مصوبه در شهرستان شده است.
وی با تاکید بر لزوم حمایت از بخش تولید و کشاورزی تصریح کرد: با تسهیل مقررات پذیرش مشمولین امهال و حذف سقف اعتبار تعریف شده در کهگیلویه میتوان از این طرح نتیجه گرفت .
جعفر نیکبخت با بیان اینکه در سال گذشته اطلاع رسانی امهال به کشاورزان بصورت کامل انجام نشد خاطر نشان کرد: جهاد کشاورزی هماهنگی های لازم با بخشداریها و دهیاران در خصوص اطلاع رسانی مطلوب به روستاییان و کشاورزان انجام دهند.

مدیرجهادکشاورزی کهگیلویه نیزدراین نشست گفت:باتوجه به شرایط جدید انتظارداریم کشاورزان ازاین فرصت استفاده حداکثری کنتد.

سیدعمران تقوی افزود:‏کشاورزانی که سررسید بدهی آنان از تاریخ ۹۶/۷/۱ لغایت۹۷/۱۲/۲۹ جهت استفاده از مزایای بخشودگی سود وجرایم تسهیلات به شعب بانک کشاورزی در سطح شهرستان و بخشها مراجعه نمایند

سیدعنران تقوی افزود:کارشناسان پهنه در تمامی روستاهای  شهرستان وظیفه اطلاع رسانی دارند و هیچگونه کم کاری قابل قبول نیست.

وی برهماهنگی بابانک کشاورزی و فرمانداری در این زمینه تاکید کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت