پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 خرداد 1398 ساعت 11:03:: شناسه خبر: 57006

استاندار کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد+کلانتری برای استان

صبح امروز با معرفی وزارت کشور و تایید رئیس جمهور و رای اعتماد هیئت دولت حسین کلانتری به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

با معرفی وزارت کشور و تایید هیئت دولت استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
یک منبع آگاه به صدای جنوب گفت ، صبح امروز با معرفی وزارت کشور و تایید رئیس جمهور و رای اعتماد هیئت دولت حسین کلانتری به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
بنابر این گزارش حسین کلانتری طی روزهای آینده به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده و رسما مدیریت استانداری کهگیلویه و بویراحمد را به دست خواهد گرفت .

گزینه جدید استانداری کهگیلویه و بویراحمد را بهتر بشناسیم

گزینه جدید استانداری کهگیلویه و بویراحمد چندان هم نا آشنا برای رسانه ها نیست ! حسین کلانتری مشاور وزیر و مدیر کل امنیتی وزارت کشور است که البته وی ضمن حضور در مناصب سیاسی دستی هم بر آتش علم و دانشگاه هم دارد.
حسین کلانتری که پس از چهار سال عهده داری معاونت سیاسی استانداری ایلام در ۲۴ آذر ماه ۹۶ با ارتقاء جایگاه به عنوان مشاور وزیر و مدیر کل امنیتی وزارت کشور منصوب شده است اکنون و بنابر شنیده ها از منابع آگاه به عنوان گزینه جدی استانداری کهگیلویه و بویراحمد مطرح است.
برخی رسانه ها هم در مورد سوابق کلانتری نوشته اند : وی ۱۳۴۲ در شهرستان دره شهر متولد شده است و دارای مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی از دانشگاه تهران می باشد که حدود ۲۰ سال به عنوان فرماندار در شهرستان های ، مهران ، شیروان ، چرداول ، دهلران و برخی پست های مدیریتی دیگر مشغول به کار بوده است. در مورد وی گفته می شود که کلانتری از سن ۲۲ سالگی تجربه مدیریتی را آغاز کرده است و پله پله تا وزارت کشور پیش رفته است.
در مورد سوابق علمی وی گفته شده است : کلانتری عضو انجمن روانشناسی ایران و نماینده کارگروه پژوهش فناوری و تحول اداری استان در شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری کشور و کارشناس اجرای سیاست های اصل ۴۴ قانون اساسی در استان ایلام می باشد.

مسئولیت انجمن اسلامی دانشجویان از جمله فعالیت های سیاسی ایشان در دوران تحصیل در دانشگاه بوده و از نیروهای بسیجی و رزمندگان دوران دفاع مقدس محسوب میگردد.
کلانتری همچنین در دولت های نهم و دهم به عنوان کارشناس در استانداری ایلام مشغول به کار بوده است.
و نهایتا اینکه در سوابق فعالیت های سیاسی وی آمده است : کلانتری در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، مسئولیت ستاد انتخاباتی جبهه مردمی حماسه سازان ایران اسلامی «حامیان دکترحسن روحانی» را در استان بر عهده داشته است.

پس از تایید استعفای استاندار کهگیلویه و بویراحمد و پذیرش این استعفا از طرف وزارت کشور ، تصویر این استعفا نامه و موافقت وزیر کشور با آن در ادامه منتشر می شود که نشان می دهد تقاضای استعفا مربوط به ۳۱ فروردین ۹۸ و پذیرش آن روز ۱۶ خرداد ماه می باشد.
متن استعفای علی محمد احمدی
برادر فرهیخته و ارجمند جناب آقای دکتر رحمانی فضلی
وزیر محترم کشور
با سلام و توفیق روز افزون احتراماً ضمن تقدیر و سپاس از حسن اعتماد دولت تدبیر و امید و حضرتعالی با توجه به شرایطی که قبلا محضر آن برادر ارجمند عرض شد و با عنایت به مکاتبه شماره۵۳۳۹۵ مورخ ۹۷/۱۱/۷ آن وزارت محترم و با امعان نظر به تعیین زمان ، مستدعی است در صورت صلاحدید با استعفای اینجانب موافقت به عمل آید پیشاپیش از بذل توجه آن مقام عالی نهایت امتنان و تشکر را دارم
علی محمد احمدی

متن پذیرش استعفای استاندار
جناب آقای علی محمد احمدی
سلام علیکم
درخواست مورخه ۹۸/۱/۳۱، جنابعالی مبنی بر استعفا از سمت استانداری کهگیلویه و بویراحمد به وزیر محترم رسید ، پی نوشت فرمودند : جناب آقای احمدی با سلام ضمن تشکر از تمام زحمات و فعالیت‌های صادقانه و مجدانه و تلاش جنابعالی در ایام خدمت به مردم خوب استان کهگیلویه و بویراحمد آرزوی توفیق و عاقبت به خیری برای جنابعالی در تمام مراحل زندگی دارم. امیدوارم منشاء خدمات موثرتری در نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته باشید.
سید نجیب حسینی
مشاور وزیر و مسئول هماهنگی حوزه وزارتی

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت