پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 شهریور 1395 ساعت 21:06:: شناسه خبر: 5702

بولیوی بی سابقه ترین استقبال از ظریف را در آمریکای لاتین به عمل آورد

از انجا که فرودگاه «لاپاز» ظرفیت فرود هواپیماهای بزرگ و دورپرواز را ندارد، هواپیمای ایرباس ۳۴۰ حامل هیات ۱۲۰ نفره ایران به سانتاکروز آمد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

 بولیوی جمعه به وقت تهران – بی سابقه ترین استقبال کشورهای لاتین را از محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه هنگام ورود به شهر سانتاکروز به عمل آورد.

به گزارش صدای جنوب به نقل از خبرنگار اعزامی ایرنا، ظریف که در راس هیاتی ۱۲۰ نفره به ۶ کشور آمریکای لاتین سفر کرده است، در پنجمین مرحله سفرش وارد بزرگ ترین شهر بولیوی شد و در فرودگاه بین المللی سانتاکروز مورد استقبال رسمی قرار گرفت.
از آنجا که فرودگاه «لاپاز» ظرفیت فرود هواپیماهای بزرگ و دورپرواز را ندارد، هواپیمای ایرباس ۳۴۰ حامل هیات ۱۲۰ نفره ایران به سانتاکروز آمد.
دولت بولیوی برای ظریف تا پای پلکان هواپیما فرش قرمز پهن کرده بود، گارد احترام ویژه نظامی برای استقبال از او ایستاده بودند، وزیر خارجه و شماری از مقام های این کشور برای دیدن او صف کشیده بودند و سرود ملی ایران و بولیوی نیز به افتخار اولین حضور ظریف در بولیوی نواخته شد.
کوبا، نیکاراگوئه، اکوادور و شیلی اگرچه پیشتر میزبانی خوبی از ظریف داشتند اما هیچکدام چنین استقبال باشکوهی از او هنگام ورود به نمایش نگذاشتند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت