پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 خرداد 1398 ساعت 15:03:: شناسه خبر: 57042

امام جمعه دهدشت:جهادکشاورزی شیرینی انقلاب را به کام مردم محروم رنج کشیده چشاند

وی سالروز تشکیل جهاد سازندگی و هفته جهاد را یادآور شد و گفت: جهاد سازندگی از بدو انقلاب در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی دارد و شیرینی انقلاب را به کام مردم محروم رنج کشیده چشاند .

پایگاه خبری صدای جنوب:

حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت با اشاره به سفر نخست‌وزیر ژاپن به کشورمان و دیدار با مقامات جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت:ترامپ در دیدار نخست وزیر ژاپن با رهبر انقلاب تحقیر شد و شایسته این تحقیر بود.

امام جمعه دهدشت افزود: رهبر انقلاب در پاسخ به درخواست رساندن پیام رئیس جمهور آمریکا فرمودند «ترامپرا قابل مبادله هیچ پیامی نمی‌دانم.»

حسینی یادآور شد: اقدامات آمریکا علیه ایران نشان می‌دهد تلاش آنها برای فشار و ضربه زدن به ایران و نه مذاکره است.

وی با بیان اینکه مقامات آمریکا در مذاکره صداقت ندارند تصریح کرد: ما حصل مذاکرات گذشته معادله برجام بود و اولین کشوری که تعهدات برجام را زیر پا گذاشت امریکا بود.

وی خطاب به ترامپ تأکید کرد: ملت باشکوه ایران بازیچه نیست اگر معتقد به مذاکره و پایبند به قرارداد هستید همان برجام را عملی کنید.

حسینی گفت: آمریکا دنبال مذاکره نیست بلکه با قلدری می‌خواهد منافع خود را اجرایی کند البته پایبند به مذاکره نیست خاصیت استکبار و ستمگران چنین است.

وی سالروز تشکیل جهاد سازندگی و هفته جهاد را یادآور شد و گفت: جهاد سازندگی از بدو انقلاب در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی دارد و شیرینی انقلاب را به کام مردم محروم رنج کشیده چشاند .

حسینی ادامه داد: امروز هم اگر نیروها انقلابی عمل کنند قطعا بر همه مشکلات غلبه خواهیم کرد با همه فشارهایی که دشمن آورده روز به روز پیشرفت قدرت و عزت ما بیش از گذشته است.

به گزارش صدای جنوب پیش از خطبه های امروز نماز جمعه شهر دهدشت مدیر جهادکشاورزی کهگیلویه در سخنانی گفت:امروز با تلاش شبانه روزی جهادکشاورزی در امتداد خدمات جهادسازندگی سابق شاهد پیشرفت های زیادی در عرصه کشاورزی و دامپروری هستیم که در توسعه شهرستان بسیار نقش دارد.

سیدعمران تقوی گفت:متاسفانه قبل از انقلاب به دلیل بی توجهی به کشاورزی ساکنان روستاها به شهرهای صنعتی مراجعه کردند و شغل اصلی خود که کشاورزی بود را از دست دادند.

تقوی افزود:در ۴ دهه از عمر انقلاب اسلامی شاهد پیشرفت هایی هستیم و امروز کشاورزی در امرار معاش خانواده و اشتغالزایی جای خود را پیدا کرده است.

وی ادامه داد:تغییر نگرش کشاورزان از کشت سنتی به مدرن و روی اوری به کشت گیاهان دارویی ،ارقام پر محصول گندم و کلزا و عدم استقبال از کشت محصولات اب بر ازجمله دستاوردهاست.

مدیر جهادکشاورزی اجرای طرح کاداستر را از دیگر برنامه های جهادکشاورزی بیان کرد و از کشاورزان خواست که در این زمینه همکاری کنند.

تقوی گفت با تمدیدات اتخاذ شده کشاورزانی که در زمینه تسهیلات بدهی دارند و سررسید انها از مهر ۹۶ تا اسفند۹۷ میباشد مشمول مصوبه بخشودگی سود و جرایم قرار می گیرند.

وی شناسایی مناطق مستعد اراضی شیب دار را از دیگر عملکردهای مدیریت کشاورزی خواند.

مدیر جهادکشاورزی تصریح کرد:در سال جاری تاکنون ۲۲هزار تن گندم  مازاد برمصرف کشاورزان و ۴۲۰ تن کلزا خریداری شده است.

وی از کشاورزان خواست در اجرای برنامه های جهادکشاورزی همکاری و در جهت کاهش خطرات احتمالی از آتش زدن کاه و کلش محصولات خود جلوگیری نمایند.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت