پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 خرداد 1398 ساعت 22:03:: شناسه خبر: 57083

آقای کلانتری؛ کهگیلویه و بویراحمد تشنه عمل است نه شعار

علیمراد کاظمپور فعال رسانه‌ای طی یادداشتی آورده است: در حالی سومین استاندار دولت تدبیر و امید به کهگیلویه و بویراحمد می آید که هنوز عمر این دولت به اتمام نرسیده است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

علیمراد کاظمپور فعال رسانه‌ای طی یادداشتی آورده است: در حالی سومین استاندار دولت تدبیر و امید به کهگیلویه و بویراحمد می آید که هنوز عمر این دولت به اتمام نرسیده است.

کلانتری در حالی استاندار می‌شود که پیش از احمدی همشهری خودش سکان بالاترین مقام اجرایی را در دست گرفته بود. احمدی در بدو ورودش مرد اول رسانه‌های استان شد به طوری که در همان روزها در یادداشتی خطاب به وی نوشتم آقای استاندار گویی قصد کاندیداتوری در استان را دارید.

اما… احمدی رفت چون کار برایش دیگر هر روز سخت و سخت‌تر می شد اما تاریخ فراموش نخواهد کرد آنانی که روزی در مراسم معارفه احمدی از دوستی چند ساله با او می‌گفتند روزهای آخر او را تهدید به رفتن کردند.

آقای کلانتری همگان می دانند شما آمده اید تا بتوانید انتخابات را مدیریت کنید چیزی که به جرات باید گفت احمدی چون می‌دانست نمی تواند استعفا را بر ماندن ترجیح داد و رفت.

اینجا کهگیلویه و بویراحمد است و همگان می دانند کار در اینجا پیچیدگی‌های خاص خود را دارد. اینجا استانی است که تمام خدمات دولت و نظام در طول این چهار دهه تنها باید به اسم نمایندگان تمام شود و دولتی‌ها از آنجا که خود منصوب و سفارش شده نمایندگان هستند ناتوان از گفتن خدمات دولتها هستند تا مبادا نمایندگان ناراحت شوند.

بر خلاف همگان می‌گوییم وقت آن را دیگر ندارید که بخواهید دوباره همچون احمدی شعارهای قشنگ انتخاباتی بدهید و بهتر است رسانه ها نیز بگذارند در عمل کار را مردم مشاهده نمایند نه در شعار.

جناب آقای کلانتری فرصت کم است و انتخابات مجلس نزدیک. این روزها مشخص خواهد کرد شما استاندار دولت هستید یا استاندار نمایندگان.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت