پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 خرداد 1398 ساعت 13:03:: شناسه خبر: 57100

همزمان با هفته جهادکشاورزی انجام گرفت

دیدار مدیر و کارکنان جهادکشاورزی کهگیلویه با امام جمعه دهدشت

مدیر و جمعی از کارکنان جهادکشاورزی کهگیلویه صبح امروز با امام جمعه دهدشت دیدار کردند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیر و جمعی از کارکنان جهادکشاورزی کهگیلویه صبح امروز با امام جمعه دهدشت دیدار کردند.

در این دیدار که به مناسبت هفته جهادکشاورزی برگزار شد حجت الاسلام حسینی با تبریک هفته جهادکشاورزی گفت:جهادکشاورزی در طول سالیان گذشته خدمات چشمگیری ارایه کرده و امسال نیز باتوجه به شعار سال که همانا رونق تولید است مسیولیت شما پرسنل این اداره دوچندان است.
امام جمعه دهدشت افزود:در کهگیلویه ظرفبت خوبی برای توسعه کشاورزی  ایجادشده و  بابارندگی های اخیر این ظرفیت ها باید مدیریت شوند.
وی لزوم برنامه ریزی مجموعه کشاورزی  برای سال های اینده را یادوار شد و تصریح نمود:اگر در کشاورزی تولید محصولات بیشتر شود و بازدهی خوبی باشد وضعیت مردم تغییر خواهدکرد..
حسینی گفت:علوفه دامها  ناشی از اتش سوزی های اخیر در وضعیت بحرانی است و چنانچه تدابیری اندیشیده نشود مشکلات زیادی در زمینه تغذیه دام ها رخ می دهد.
امام جمعه دهدشت افزود:درحوزه کشاورزی و دامداری باید ازاین فرصت بارندگی  و افزایش شرایط ایده ال آبی برای کشاورزی استفاده شود …
وی گفت:طرح های صنعتی تاکنون چندان کمکی به شهرستان نکرده و اگر ابرسانی به دشتها در برنامه ریزی ها لحاظ شود اشتغالزایی دوچندانی رادرپی خواهد داشت..
حجت الاسلام حسینی ادامه داد:در زمینه عرضه و تقاضای  محصولات کشاورزی باید طوری برنامه ریزی شود که کشاورز دچارزیان نشود زیرا زیان کشور سبب زیان همگان خواهدشد.
در این دیدارسیدعمران تقوی،حجت الاسلام دانشخواه  و سایر کارکنان نقطه نظرات خودراارائه نمودند و تقوی گزارش عملکردی این مدیریت را ارایه کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت