پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 خرداد 1398 ساعت 20:03:: شناسه خبر: 57115

در نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت مدیره تیم فوتبال تام با مسئولان مطرح شد

در هندبال و فوتبال حرفی برای گفتن داریم/باید کاری کنیم که آیندگان ما را سرزنش نکنند/نگاهها فقط سمت اداره کل ورزش و جوانان نباشد

نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت مدیره تیم فوتبال تام با حضور فرماندار شهرستان و مدیر کل ورزش و جوانان امروز در فرمانداری دهدشت برگزار شد تا این تیم با اقتدار کامل ضمن حضور در مسابقات موجب نشاط جوانان این دیار را فراهم آورد .

پایگاه خبری صدای جنوب:

نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت مدیره تیم فوتبال تام با حضور فرماندار شهرستان و مدیر کل ورزش و جوانان امروز در فرمانداری دهدشت برگزار شد.

جعفر نیکبخت در این نشست با اشاره به ظرفیت‌های ورزش و جوانان مستعد در رشته‌های مختلف اظهار داشت: با این وجود اما زمینه رشد و بالندگی جوانان فراهم نشده است.

فرماندار کهگیلویه گفت: شرایط برای تخلیه مطلوب جوانان فراهم نیست و همین باعث روی آوردن به سمت آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

وی با بیان اینکه یادآوری مشکلات و بازگشت به گذشته کمکی به رفع محرومیت‌ها نمی‌کند، گفت: باید کاری کنیم که آیندگان کم‌کاری ما را سرزنش نکنند.

نیکبخت با بیان اینکه کهگیلویه در رشته‌های هندبال و فوتبال حرف‌هایی برای گفتن دارد، تصریح کرد: تیم فرازبام با وجود اینکه اسپانسر دارد اعتراض‌هایی داشته که دلایل اعتراض را بررسی خواهیم کرد.

وی گفت: تیم فوتبال تام برای پیشرفت نیازمند حمایت است همه ما مصمم هستیم این تیم در لیگ شرکت کند.

سید محمد علوی نیز در این نشست اظهارکرد: فراتر از قول های که برای ورزش شهرستان کهگیلویه داده بودم کار انجام شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: متاسفانه در بحث زیرساخت توجه آنچنانی نشده است.

وی اظهار کرد: برای ارتقاء تیم تام باید با تشکیل یک اجماع از بخش های مختلف خدمات دریافت نماییم.

علوی از حضور موفق، بهره مندی از ظرفیت های بومی و اخلاق تیم به عنوان سه عنصر مهم برای اینکه تیم تام بتواند نماینده موفقی شود نام برد و اظهار کرد: از همه ظرفیت ها برای ارتقا این تیم تلاش خواهم کرد.

وی خاطرنشان کرد: همه نهادها باید برای ارتقای این تیم همت کنند و نباید نگاهها فقط سمت اداره کل ورزش و جوانان باشد.

علوی تصریح کرد: اگر میخواهیم کارها پیش رود سهم ها را مشخص کنید و در زمین همدیگر پاس نیندازید.

وی با بیان اینکه جهت شادی و نشاط جوانان کوتاهی نمیکنم اضافه کرد: مبلغ ۲۰ میلیون تومان کمک نقدی و البسه ورزشکاران تیم تام را فراهم خواهیم کرد.

رئیس اداره ورزش وجوانان کهگیلویه نیز در این رابطه گفت؛ تیم تام در سال گذشته درسوپر لیگ استان قهرمان شد وبعنوان نماینده استان به لیگ دسته ۳ راه یافت که نیاز به حمایت دارد.رضا نیکویی زاده اظهار کرد؛ علاوه بر تیم تام وتیم مارون وهندبال فرازبام خائیز را درمسابقات کشوری داریم.وی گفت:در سال گذشته در بحث زیرساخت ها خوب کار شد بطوریکه کف پوش همه سالن های ورزشی تعویض شد وکامل تجهیز شدند.وی افزود؛ تیم تام مشکلاتی دارد و باید جهت حضور درلیگ ۳ این مشکلات رفع شوند.

در ادامه این نشست سید ایرج کاظمی جو افزود: علی رغم همه نامهربانیها اما تیم تام به عنوان نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد با یک رکورد مثال زدنی به رقابت های لیگه دسته سه کشور راه پیدا کرد.

مدیرعامل تیم فوتبال تام کهگیلویه بیان کرد: تنها تیمی که در حیطه و بطن فوتبال بود و توانست مسابقات را با موفقیت پشت سر بگذراند تیم تام بوده است.

وی خطاب به مدیرکل ورزش و جوانان با بیان اینکه اگر توفیقی کسب شود موفقیت های آن متوجه اداره کل ورزش و جوانان خواهد بود گفت: انتظار داریم آستین همت بالا بزنید و این تیم را فارغ از همه نگاهها و حاشیه ها حمایت کنید.

کاظمی جو با بیان اینکه شهرستان کهگیلویه محروم از تجهیزات و مغفول واقع شده است، تصریح کرد: با وجود همه مشکلات، اما تیم تام این ظرفیت را دارد که به رده های بالا صعود پیدا کند.

وی اضافه کرد: در برخی جلسات وعده هایی داده میشود اما عملی نمیشود، امیدواریم قول های که در این نشست داده شد صورت اجرایی پیدا کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت