پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 شهریور 1395 ساعت 17:06:: شناسه خبر: 5721

امام جمعه سوق:

مردم سوق اب برای وضو گرفتن ندارند/قدردان تلاش های دولت هستیم

کیانی اصل گفت: گلایه ما ازاین دولت ویادولت گذشته نیست بلکه حرف ما اینست که سوق در ۳۷ سال گذشته آنطور که باید مورد لطف قرار نگرفته و این بی‌مهری نارضایتی مردم را در پی داشته است.

 پایگاه خبری صدای جنوب:

امام جمعه سوق عصر امروز در دیدار مردمی استاندار،معاونان و مدیران کل بعضی از ادارات استان  در شهر سوق هفته دولت را یادآور سخت کوشی و مجاهدت شهیدان رجایی و باهنر و دفاع از ارزش‌های نظام و اسلام عنوان و اظهار داشت: قدردان خدمات انقلاب و نظام هستیم، مشکلات دولت را می‌پذیریم و تلاش‌های انجام شده در راستای بهبود خدمات را هم می‌بینیم.

حجت‌الاسلام مهدی کیانی‌اصل با اشاره به حدیثی مبنی بر ازدیاد نعمت در صورت شکرگزاری و یا افول نعمت در ناسپاسی تصریح کرد: صحبت‌هایی که دارم از باب ناشکری و یا قدرناشناسی نیست بلکه توقعات به حقی است که مردم شهری در ۱۲ کیلومتری مرکز شهرستان از مسؤولان نظام و دولت دارند.

وی با بیان اینکه بخش سوق به رغم داشتن استعدادهای علمی و نیروی انسانی تأثیرگذار   محروم و عقب مانده است افزود: گلایه ما ازاین دولت ویادولت گذشته نیست  بلکه حرف ما اینست که سوق در ۳۷ سال گذشته آنطور که باید مورد لطف قرار نگرفته و این بی‌مهری نارضایتی مردم را در پی داشته است.

کیانی‌اصل افزود: مردم سوق خواسته‌های به حقی دارند و با توجه به سفر مهم هیات دولت به این استان امیدواریم این نشست خیر و برکاتی برای سوق داشته باشد.

امام جمعه سوق بابیان اینکه بیشتر مردم سوق آب برای وضونگرفتن ندارند ازمسئولان خواست دراین زمینه اقدام فوری کنند.

وی راه ارتباطی سوق به دهدشت را از پروژه‌های شرم‌آور در طولانی شدن اجرا دانست و گفت: در زمانی که تکمیل و بهره‌برداری از اتوبان‌ها کمتر از ۲ سال طول می‌کشد امروز مایه تأسف است ۹ کیلومتر جاده‌ای که ۱۰ سال از شروع آن می‌گذرد هنوز در بلاتکلیفی باشد.

امام جمعه سوق با قتلگاه خواندن این جاده افزود: اگر مسؤولان هر روز ۲/۵ متر از جاده را زیرسازی و اسفالت می‌کردند تاکنون به اتمام رسیده بود.

وی با اشاره به بهانه‌های به درازا کشاندن این پروژه گفت: اگر پروژه اعتبار ندارد دلیل نداشت همه جاده زخمی شود وقتلگاه مردم مظلوم شود بلکه می‌توانستند به اندازه اعتبارات زیرسازی و عملیات اجرا کنند.

کیانی‌اصل ضعیف بودن عملکرد پیمانکاران را از دیگر دلایل مسؤولان در کندی روند پروژه دانست و ادامه داد: اگر دلیل این است چرا پیمانکار خلع ید نمی‌شود و چرا نظارت به درستی انجام نمی‌شود؟

امام جمعه سوق ارجاع مشکلات به دولت گذشته را هم دلیل منطقی در به سرانجام رساندن پروژه ندانست و بیان کرد: درست است که۷سال از عمر ابن جاده در دولت گذشته بوده است ولی باید جوابگوی آین ۳سال عملکرد ضعیف دولت هم بود.

وی اظهارداشت:امروز مردم این دولت را می‌بینند و نمی‌توانند یقه دولتمردان سابق را بگیرند کما اینکه اقدامات خوبی که دولت گذشته شروع کرده اگر در دولت فعلی به نتیجه برسند به نام دولت تمام می‌شود.

وی راه ارتباطی روستاهای بخش را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه دهستان راک با دارا بودن جمعیت بالا برای رسیدن به سوق باید از دهدشت عبور کنند گفت: اگر جاده مورد نظر این روستا تکمیل شود ۲۵ کیلومتر در طول مسیر و هزینه دولت صرفه‌جویی می‌شودومردم مجبور نیستند به جای ده دقیقه مدت زمان سی و پنج دقیقه باخودرودرحرکت باشند.

کیانی‌اصل هم‌چنین ظرفیت‌های گردشگری تعدادی از روستاهای بخش سوق را یادآور شد و افزود: روستای دژکوه زادگاه شهید طیب و حسین پناهی راه ارتباطی مناسبی ندارد.

برپایه همین گزارش حجت الاسلام کیانی اصل درپایان این مراسم درپاسخ به خبرنگارصدای جنوب گفت:دیداربسیارخوبی بود وهرچند که صحبت های مدیرکل راه و شهرسازی امیدوارکننده نبود اما سخنان استاندار مارابه آینده امیدوارکرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت