پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 تیر 1398 ساعت 18:04:: شناسه خبر: 57278

برگزاری اردوی جهادی عشایر در منطقه کوه سیاه لنده/اقدامات امیدوارکننده مدیر امور عشایری شهرستان لنده

با مستقل شدن اداره امورعشایری لنده در همین مدت زمان کوتاه با بازگشایی راه های عشایری در این شهرستان و اتخاذ تدابیر لازم برای تامین آب عشایر در منطق مختلف شهرستان لنده باعث شده است تا میزان رضایت مندی عشایر نیز دو چندان شود

پایگاه خبری صدای جنوب:

امروزه جامعه عشایری به عنوان یکی از قطب های تولید کننده در جامعه هستند که بیشترین نقش را در افزایش تحقق شعار سال در رونق تولید دارند که نیازمند توجه ویزه ادارات و ارائه بهترین خدمات به آنان است.

با مستقل شدن اداره امورعشایری شهرستان لنده در همین مدت زمان کوتاه با بازگشایی راه های عشایری در این شهرستان و اتخاذ تدابیر لازم برای تامین آب عشایر در منطق مختلف شهرستان لنده باعث شده است تا میزان رضایت مندی عشایر نیز دو چندان شود.

عشایر منطقه کوه سیاه شهرستان لنده در حرکتی جهادی با الگو گرفتن از بسیج سازندگی به پاس خدمات خوب اداره امورعشایری در سال های گذشته و به واسطه استقلا اداره شهرستان لنده با همکاری این اداره اقدام به ساخت یک باب ساختمان جهت اسکان رانندگان تانکرهای آبرسانی در کوه سیاه کردند.

این ساختمان با مشارکت فعال عشایری در نقطه کوه سیاه با راه اندازی اردوی جهادی خود جوش راه اندازی و بیش از ۵۰نفر از عشایر همزمان در ساخت این مکان نقش داشته و مشارکت فعال دارند.

با ساخت این مکان جهت اسکان رانندگان تانکرهای آبرسان اداره امورعشایری دیگر دغدغه جا ومکان رانندگان در ارائه خدمات شبانه روزی بر طرف و مردم نیز طعم شیرین خدمت مضاعف را راحتر خواهند چشید.

اداره امورعشایری با تامین نیازمندی های این ساختمان از قبیل مصالح آن باعث شد تا عشایری به صورت جهادی نیز در این اقدام خداپسندانه مشارکت کنند و این مشکل همیشگی اداره امورعشایری را برای همیشه بر طرف سازند.

گفتنی است اداره امورعشایری شهرستان لنده چند هفته پیش استقلال و استقرار پیدا کرده است که سید صفدرنیک ائین اولین رئیس این اداره است که در همین مدت کم اقدامات خوبی را در جهت رفاه عشایر انجام داده است که امیدواریم این حرکت ها امیدوارنه ادامه دارباشند تا عشایر احساس نیاز کمتری کنند.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت