پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 تیر 1398 ساعت 09:04:: شناسه خبر: 57352

مدیر شعب بانک تجارت کهگیلویه وبویراحمد:

به خسارت دیدگان سیل فروردین ۹۸ وام ۴ درصدی پرداخت می شود+ جزییات

مدیر شعب بانک تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت تسهیلات کم بهره به خسارت دیدگان سیل فروردین ماه سال جاری در استان خبر داد .

پایگاه خبری صدای جنوب:

محسن ده محسنی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب گفت : برای بخش مسکن و ساخت آن برای هر متقاضی مبلغ ۴۰ میلیون تومان برای روستاییان و ۵۰ میلیون تومان برای مسکن شهری در نظر گرفته شده است .

ده محسنی در ادامه با بیان اینکه مبلغ تسهیلات برای تعمیرات مسکن های خسارت دیده از سیل سال جاری ۱۵ میلیون تومان است اظهار داشت: برای تامین لوازم معیشتی و خانگی نیز ۱۵ میلیون تومان و برای واحدهای تجاری خسارت دیده مبلغ ۴۵ میلیون تومان تسهیلات در نظر گرفته شده است .

وی با بیان اینکه سود تمامی تسهیلات اعلام شده ۴ درصد است گفت: متقاضیان از طریق بنیاد مسکن استان و شهرستان ها با هماهنگی مدیریت بحران استان معرفی خواهند شد

مدیر شعب بانک تجارت استان در ادامه با اعلام اینکه سهم بانک تجارت استان از این تعداد ۵۹ نفر بوده است خاطرنشان کرد: متقاضیان در تیرماه به بانک معرفی و بانک نیز متقاضیان را به شعب ارجاع خواهد داد و مقرر گردید با توجه به حساسیت موضوع در کمترین زمان ممکن پرونده متقاضیان جهت پرداخت تسهیلات بررسی گردد .

محسن ده محسنی در خصوص پرداخت وام کم بهره به خسارت دیدگان بخش کشاورزی و زراعت استان گفت: سهم بانک تجارت استان از این تسهیلات ۲۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال است که در زمینه زراعت ، باغ ، دام سبک و سنگین ، آبزی پروری ، ایستگاه پمپاژ آب ، طیور این نوع تسهیلات با معرفی جهاد و کشاورزی و با هماهنگی مدیریت بحران استان پرداخت خواهد شد .

ده محسنی گفت :مدت بازپرداخت تسهیلات کم بهره را ۲ تا ۷ سال اعلام کرد .

وی در پایان تاکید کرد: بر خلاف دیگر تسهیلات بانک ها ،بدهی های معوق بانکی و چک های برگشتی متقاضیان این نوع تسهیلات مانع از اخذ وام نخواهد شد و بانک بدون استعلام بانکی به متقاضیان وام پرداخت خواهد کرد .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت