پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 تیر 1398 ساعت 19:04:: شناسه خبر: 57370

نوروزی:تخصیص ۵ میلیارد تومانی برای هر کدام از بیمارستان های سی سخت و پاتاوه/اولویت بندی طرح های نیمه تمام استان / بنام استان به کام یاسوج

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای هر کدام از بیمارستان شهرهای سی سخت و پاتاوه مبلغ ۵ میلیارد تومان در اعتبارات سال ۹۸ تخصیص داده شده است .

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب؛ حسن نوروزی عصر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی استان بیان کرد : پیش از این بیمارستان سی سخت هیچ کد اعتباری دریافت نمی کرد اما در سال ۹۸ برای دو بیمارستان در شهرهای سی سخت و پاتاوه ۱۰ میلیارد تومان به نسبت مساوی تخصیص داده شد .

نوروزی اضافه کرد: برای پارک علم و فناوری ۵ و ۶ ممیلیارد تومان، سد تنگ سرخ از ۱۵ میلیارد تومان به ۲۴ و ۸ میلیارد تومان و برای فاضلاب یاسوج ۵ میلیارد تومان از اعتبارات سال ۹۸ در نظر گرفته شده است .

وی در ادامه با تاکید بر اینکه توزیع اعتبارات در این شرایط بودجه ای کار سختی است اظهار داشت: شناسایی اولویت یک کار اساسی است باید چند ملاحظه اساسی می کردیم که برای تکمیل پروژه های نیمه تمام ۵ تا ۶ هزار میلیارد تومان نیاز است و اعتبار سالیانه استان مجموعا سالی ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیارد تومان است .

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در ادامه افزود: حدود ۲ هزار طرح نیمه تمام در استان داریم که پروژه هایی که پیشرفت فیزیکی بالاتری دارند ، پروژه های اشتغال زا ،گردشگری، حق الزحمه نیروهای شاغل در طرح های عمرانی مهمترین اولویت های ما در تکمیل طرح های نیمه تمام استان است .

حسن نوروزی در ادامه به تحمیل نیروهای شرکتی در دولتهای نهم و دهم اشاره کرد و گفت: در اوایل سال ۹۲ تعداد نیروهای شرکتی ۵۰۰ نفر بود اما الان این تعداد به ۳۸۲ نفر رسیده است و انواع و اقسسام اتهام ها در رابطه با جذب نیروها به این دولت زده می شود .

نوروزی گفت: ارثی که از دولت قبل برده ایم در این بین ۲۱ میلیارد تومان از اعتبارات عمرانی ما باید صرف نیروهای عمرانی شود امسال نقدینگی کم است یک سری الزاماتی برای توزیع اعتبارات داریم .

وی در ادامه با اعلام اینکه اعتبارات جاری۲۵۴ میلیارد تومان است در خصوص توزیع این اعتبارات گفت: ۱۷۱ میلیارد تومان حقوق است که از ۸۳ میلیارد باقی مانده ، ۱۱ میلیارد تومان بازنشگان نیروهای قراردادی ۳۲ میلیارد تومان حقوق دارند ، ۱۰ میلیارد نیذروهای شرکتی و امیریه و باقی مانده ۳۱ میلیارد باید هم اضافه کار اب و برق و لوازم مصرف و مناست های مختلف را پرداخت کنند .

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در ادامه بیان کرد: برای این ۲۵۴ میلیارد تومان امدیم ۱۷۱ حقوق را از خزانه استان حقوق گرفتیم قطعا امسال مشکل پرداخت حقوق نداریم در سایر هزینه ها ۱۲ درصد رشد معمول خودش را انجام دادیم ۴۰۰ تومان به ده درصد افزایش، برای نیروهای قراردادی که حکم پایین دارند ۳۷ و نیم درصد شده شد اما برای اضافه کار نتوانستم بیش از ۳۰۰ هزار تومان و رفاهی ۱۵۰ هزار تومان افزایش داشته باشیم .

دکتر نوروزی عنوان کرد: چون یاسوج مرکز استان است و طرح های استانی در یاسوج احداث می شوند شهروندان عزیز این شهر از آن استفاده می کنند که قریب به ۳۹ میلیارد تومان از اعتباران ۹۹ میلیارد تومان استانی را شهروندان یاسوجی استفاده می کنند که بنام استان و بکام یاسوج است .

وی گفت : در بحث توازن کاری کردیم که شهرستان هایی که از اععتبارات نفت بهره مند می شوند رقمی به مراتب کمتر از اعتبارات توازن دریافت کند و اعتبارات توازن را به شهرستان هایی که توسعه کمتری داشته اند از آن بهره مند شوند .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت