پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 تیر 1398 ساعت 20:04:: شناسه خبر: 57375

مشکل آب شرب شهرستان محروم بهمئی برطرف شود

عدل هاشمی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: انتظار می‌رود مسئولان و متولیان امر بویژه مجموعه وزارت نیرو برای تسریع در روند عملیات آبرسانی به شهر لیکک و روستاهای همجوار از رطیق سد کوثر چاره اندیشی کنند.

به گزارش صدای جنوب؛عدل هاشمی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: انتظار می‌رود مسئولان و متولیان امر بویژه مجموعه وزارت نیرو برای تسریع در روند عملیات آبرسانی به شهر لیکک و روستاهای همجوار از رطیق سد کوثر چاره اندیشی کنند.

وی با تاکید بر اینکه عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به شهر لیکک تا زمان بهره برداری نباید متوقف شود، عنوان کرد: بهره برداری هرچه سریع تر مردم شهر لیکک و روستاهای در مسیر از آب سد کوثر با توجه به نیازمندی به آب شرب ضروری است.

۱۳ میلیون متر مکعب آب شرب در روستاهای کهگیلویه و بویراحمد هدر می‌رود

هاشمی پور با انتقاد از طولانی شدن روند اجرایی پروژه آبرسانی به شهر لیکک و روستاهای اطراف ادامه داد: این پروژه از سال ۸۹ آغاز شده و بعد از این همه سال هنوز مردم منتظر افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه هستند.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی افزود: ضروری است وزارت نیرو نسبت به تامین ۳۰ کیلومتر لوله در اندازه‌های مختلف و افزایش ۳۰ میلیارد تومانی به اعتبارات امسال اقدام کند.

هاشمی‌پور تاکید کرد: مردم از طولانی شدن این پروژه گلایه دارند و ضروری است هرچه سریعتر این پروژه به سرانجام برسد تا بیشتر از این مردم منتظر نمانند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت