پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 تیر 1398 ساعت 11:04:: شناسه خبر: 57411

آخرین هماهنگی های برگزاری کنکور سراسری در کهگیلویه/پنجشنبه تعطیل شد/۴هزار و ۵۸۲ نفر با هم رقابت می کنند

رئیس شرکت برق ناحیه کهگیلویه گفت: باتوجه به شرایط بحرانی برق و برگزاری کنکور سراسری برای جلوگیری از قطعی برق پنجشنبه ۱۳ تیر در این شهرستان تعطیل اعلام شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس شرکت برق ناحیه کهگیلویه گفت: باتوجه به شرایط بحرانی برق و برگزاری کنکور سراسری برای جلوگیری از قطعی برق پنجشنبه ۱۳ تیر در این شهرستان تعطیل اعلام شد.

به گزارش صدای جنوب،مهرداد تابش نژاد با اشاره به آغاز کنکور سراسری از پنجشنبه هفته جاری اظهار داشت: برای جلوگیری از قطعی برق با همکاری فرمانداری شهرستان همه نهادهای اداری پنجشنبه تعطیل هستند.

وی بیان کرد: با توجه به رشد مصرف برق در سال جاری و احتمال خاموشی بدون برنامه و ناخواسته در سطح شهرستان پنجشنبه تعطیل شده است.

تابش نژاد مدیریت مصرف برق برای جلوگیری از خاموشی‌ها را ضروری دانست و گفت: گرمای هوا همزمان با آغاز فصل تابستان باعث افزایش چشمگیر میزان مصرف برق در کشور شده است.

وی تعداد مشترکان برق شهری کهگیلویه را  بیش از ۳۹ هزار مشترک بیان کرد.

علی پورک پور نیز گفت:چهار هزار و ۵۸۲ داوطلب در ماراتن کنکور شهرستان کهگیلویه رقابت می‌کنند.

رییس آموزش وپرورش کهگیلویه افزود: از مجموع چهار هزار و ۵۸۲ داوطلب کنکور سراسری امسال ۲ هزار و ۵۱۵ نفر متقاضی شرکت در رشته علوم تجربی ۲۱۹ داوطلب در رشته ریاضی، انسانی یکهزار و ۲۰۴ داوطلب، هنر ۲۵۳ و زبان خارجه نیز ۳۹۲ نفر متقاضی شرکت در ماراتن کنکور هستند.

وی گفت:بر اساس برنامه زمان بندی شده آزمون عمومی و اختصاصی داوطلبان گروه‌های آزمایشی ریاضی و فنی و علوم انسانی در صبح پنجشنبه ۱۳ تیر ماه، آزمون داوطلبان گروه هنر در بعدازظهر پنجشنبه، آزمون داوطلبان گروه علوم تجربی صبح جمعه ۱۴ تیر و آزمون داوطلبان گروه آزمایشی زبان‌های خارجی بعدازظهر جمعه ۹۸ در حوزه های امتحانی مختلف این شهرستان برگزار میشود.

پورک پور از آمادگی همه دستگاه ها برای برگزاری آزمون کنکور سراسری خبرداد و گفت:خانواده ها و داوطلبان در این زمینه بویژه مسایل سرمایشی دغدغه ای نداشته باشند.

شهرستان کهگیلویه با جمعیتی نزدیک به ۱۳۲ هزار نفر دارای چهار بخش، چهار شهر، ۱۰ دهستان و ۳۶۵ روستای بزرگ و کوچک است.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت