پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 تیر 1398 ساعت 13:04:: شناسه خبر: 57427

آب حیات در آتش/خبری از مسئولان نیست/خطای انسانی عامل آتش سوزی

در حالی که خبری از مسئولان نیست و بازهم خطای انسانی عامل آتش سوزی جنگل های آب حیات سرفاریاب است بخشدار سرفاریاب از مردم منطقه می خواهد برای جلوگیری از روند گسترشی شعله های آتش، همکاری کنند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

جنگل ها و مراتع منطقه گردشگری آب حیات سرفاریاب شهرستان چرام طعمه شعله های آتش شده و متاسفانه هرلحظه شعاع و گستره این شعله ها روبه افزایش است.

به گزارش صدای جنوب ، بنا بگفته شاهدان عینی، شعله های آتش از شب گذشته این منظقه را به شکل نگران کننده ای در بر گرفته و امکانات مورد استفاده در محل آتش سوزی پاسخگو نیستند.

نهادهای مختلف اجرایی اعم از بسیج، سپاه، تعدادی از نیروهای منابع طبیعی، بخشدار سرفاریاب و ساکنان منطقه در منطقه مستقر شده اند و مشغول خاموش کردن آتش در جنگل ها و مراتع پُرپُشت گیاهی هستند.

بنا بگفته بخشدار سرفاریاب در شهرستان چرام، تاکنون خسارت زیادی به این جنگل ها و مراتع وارد شده و گونههای مختلف گیاهی، درختی و جانوری زیادی از بین رفته است.

مرادپور تاکیددارد که امکانات موجود نمی تواند شعله های آتش را خاموش کند و نیازمند حمایت جدی از سوی مسولان و مردم هستند.

وی البته دلیل این آتش سوزی را خطای انسانی می داند و از همه مرم منطقه می خواهد برای جلوگیری از روند گسترشی شعله های آتش، همکاری کنند.

منطقه گردشگری آب حیات در محور سادات – چرام واقع شده که از محورهای خطرناک و تصادف خیر در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز محسوب می شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت