پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 تیر 1398 ساعت 08:04:: شناسه خبر: 57459

دومین یادواره ۲۱۰ شهید ارتش جمهوری اسلامی درکهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

فرماندهی تیپ ۳۷ زرهی نزاجا استان فارس گفت: دومین یادواره ۲۱۰ شهید گرانقدر ارتش جمهوری اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد هفته دفاع مقدس در گچساران برگزار می‌شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

امیر سرتیپ مهدی احمدی‌افشار در نشست هماهنگی یادواره شهدای ارتش استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این استان از استان‌های ولایتمدار کشور است، گفت: رزمندگان کهگیلویه و بویراحمد حضور مستمر و پر رنگی در جنگ هشت ساله دفاع مقدس داشتند و حماسه‌های زیادی را ثبت و ضبط کردند.

فرماندهی تیپ ۳۷ زرهی نزاجا استان فارس در ادامه سخنان خود اظهار کرد: تیپ سرافراز ۳۷ زرهی در جنگ هشت سال دفاع مقدس این افتخار را دارد که ۷۵۰ شهید، ۷۰۰ جانباز و یک هزار و ۱۰۰ آزاده را تقدیم انقلاب کرده و حضور مداوم در عملیات‌های غرورآفرین داشته است.

وی با بیان اینکه با توجه به نبود یگان ارتش در استان کهگیلویه و بویراحمد، تیپ زرهی ۳۷ شیراز به عنوان متولی و هماهنگ کننده دیدار با خانواده شهدای ارتش است، گفت: برای دومین بار برگزاری یادواره ۲۱۰ شهید گرانقدر ارتش جمهوری اسلامی ایران استان کهگیلویه و بویراحمد در دستور کار است که این برنامه هفته دفاع مقدس به میزبانی شهرستان گچساران برگزار می‌شود.

امیر احمدی‌افشار به اهداف این یادواره اشاره کرد و افزود: جمع‌آوری و تحلیل، بازکاوی و بازشناسی ایثارگری‌ها، رشادت‌های شهدای گرانقدر استان کهگیلویه و بویراحمد، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر و ارائه الگوی عملی و رفتاری از آرمان خط مشی شهدا و استفاده از ابزارهای نوین رسانه‌ای، هنری و الکترونیکی جهت ابلاغ پیام شهیدان والامقام به مخاطبان خصوصا نسل جوان از اهداف این یادواره است.

فرماندهی تیپ ۳۷ زرهی نزاجا استان فارس بیان کرد: تیپ ۳۷ زرهی نیروی زمینی ارتش علاوه بر وظیفه محوله در اجرای هر چه بهتر و باشکوه برگزار شدن این یادواره از مسوولان لشکری و کشوری و خانواده معظم شهدا دعوت می‌کند.

وی خواستار همکاری همه سازمان‌ها و نهادهای ذی‌ربط استان در بهتر برگزار شدن این یادواره شد و گفت: سپاه فتح، استانداری، بنیاد شهید و امور ایثارگران، ستاد کنگره شهدا، فرماندهی انتظامی، فرمانداری و بنیاد شهید گچساران، شرکت نفت، شهرداری‌‌ها، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و صدا و سیما و رسانه‌ها در جهت برگزاری هر چه بهتر و باشکوه‌تر برگزار شدن این یادواره همکاری و مشارکت داشته باشند.

به گزارش فارس؛ اولین یادواره شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد سال ۸۸ برگزار شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت