پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 شهریور 1395 ساعت 09:06:: شناسه خبر: 5750

نایب رئیس کمیته اجتماعی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

تصویب محاسبه حقوق بازنشستگی براساس میانگین حقوق ۲ سال آخر خدمت

وی ادامه داد:با مصوبه اخیر کمیته اجتماعی کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس دغدغه ماه های اخیر بسیاری از کارکنان دستگاه های اجرایی و به ویژه افراد در شرف بازنشستگی برطرف شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نایب رئیس کمیته اجتماعی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، از تصویب محاسبه حقوق بازنشستگی براساس میانگین حقوق ۲ سال آخر خدمت در کمیته متبوعش خبر داد.

به گزارش صدای جنوب،سیدمهدی فرشادان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به تشکیل جلسه کمیته اجتماعی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس به میزبانی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی،گفت:درپاسخ به دغدغه ماه های اخیر بسیاری از کارکنان دستگاه های اجرایی، در این جلسه مصوب شد که محاسبه حقوق بازنشستگی براساس میانگین حقوق ۲ سال آخر خدمت اصلاح و به کمیسیون تلفیق ارائه شود.

نماینده مردم سنندج،دیواندره و کامیاران درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه درکمیته مذکور تصمیمات خوبی در راستای اصلاح بخش هایی از لایحه پیشنهادی برنامه ششم توسعه اتخاذ شده است، افزود: درجلسه مذکور علاوه بر وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی،رئیس بیمه سلامت، رئیس سازمان بهزیستی کشور و تنی چند از مدیران عالی رتبه کشوری حضور داشتند.

فرشادان با اشاره به دغدغه کارکنان دولت در ارتباط با بخشی از لایحه پیشنهادی برنامه ششم توسعه مبنی بر محاسبه حقوق بازنشستگی براساس میانگین حقوق ۵ سال آخر خدمت،تصریح کرد: در جلسه مذکور در ارتباط با این بند، اصلاحاتی صورت گرفت، بر اساس تصمیم کمیته اجتماعی کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس محاسبه حقوق بازنشستگی براساس میانگین حقوق ۲ سال آخر خدمت اصلاح و به کمیسیون تلفیق ارائه شد.

وی ادامه داد:با مصوبه اخیر کمیته اجتماعی کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس دغدغه ماه های اخیر بسیاری از کارکنان دستگاه های اجرایی و به ویژه افراد در شرف بازنشستگی برطرف شد.

نایب رئیس کمیته اجتماعی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس دهم با اشاره به اینکه تمام تلاش و سعی خود را به کار خواهیم بست تا مصوبه پیشنهادی در کمیسیون تلفیق نیز به تصویب نهایی برسد، یادآور شد: جهت جلوگیری از برخی سوءاستفاده ها از این اصلاحیه،تدابیر خوبی اندیشه شده که در مواقع لزوم از طریق سیستم های نظارتی اجرایی می شوند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت