پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 تیر 1398 ساعت 18:04:: شناسه خبر: 57553

دمای ۵۰ درجه خوزستان تا فردا ادامه دارد

مدیرکل سازمان هواشناسی خوزستان با اشاره به این‌که در امروز و فردا وقوع دماهای ۴۹ و بالاتر در برخی نقاط استان به ویژه در نیمه جنوبی و غربی و بعضا مرکزی وجود دارد گفت: تا روز چهارشنبه روند تدریجی کاهش دما مورد انتظار است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

محمد سبزه‌زاری درباره آخرین وضعیت هواشناسی استان خوزستان اظهار داشت: امروز و فردا وقوع دماهای ۴۹ و بالاتر در برخی نقاط استان به ویژه در نیمه جنوبی و غربی و بعضا مرکزی وجود دارد.

به گزارش صدای جنوب،سبزه زاری با اشاره به این‌که تا روز چهارشنبه روند تدریجی کاهش دما مورد انتظار است، ادامه داد: از امروز تا آخر هفته وزش بادها در بعضی ساعات به ویژه در مناطق غربی و جنوبی و مرکزی قابل ملاحظه پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل سازمان هواشناسی استان خوزستان درباره سامانه گرد و غبار گفت: در امروز و فردا انتظار برخاستن گرد و خاک موقتی در مناطق غربی و جنوبی و مرکزی خوزستان به ویژه در مناطق جنوب غربی را به همراه خواهد داشت.

وی با اشاره به این‌که در شبانه‌روز گذشته شوش با ۵۰ و ایذه با ۲۴ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده‌اند، گف:در همین مدت برای اهواز حداکثر و حداقل دمای ۴۸ و ۳۵ درجه سانتیگراد را گزارش شده است.

بر پایه همین گزارش افزایش دما در سطح استان خوزستان سبب شده که ساعت کاری ادارات و سازمان‌های دولتی در روزهای یک‌شنبه و دوشنبه هفته جاری کاهش پیدا کند.تسنیم

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت