پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 تیر 1398 ساعت 13:04:: شناسه خبر: 57634

آیت الله ملک حسینی:

از مبارزه با فساد لایه بردای می کنم/پشت پرده نامه جنجالی را خواهم گفت

آیت الله ملک حسینی ابراز کرد: آنهایی که توهین کردند شخصیت شان بود، آنهایی که فحش دادند خود را در برابر آینه قرار دادند. آنها که تهمت زدند هرگز قابل بخشش نیستند چون جامعه را نجس کردند، قابل بخشش نیستند و این را برای ذخیره آخرتشان نگه دارند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

جشن دهه کرامت صبح امروز با حضور نماینده ولی فقیه استان کهگیلویه و بویراحمد و برخی مسئولان در امام زاده مختار شهرستان بویراحمد برگزار شد.
آیت الله ملک حسینی نماینده ولی وفقیه در این جشن گفت: از مبارزه با فساد لایه بردای می کنم. مبارزه با فساد یعنی چه؟ تفاوتش با مبارزه با فاسد چیست؟ چه اصولی بر مبارزه با فساد حاکم است؟ پرده برداری از پشت پرده های این قصه خواهم کرد.
آیت الله ملک حسینی تصریح کرد: پرده برداری دو بخش دارد. یک چیزی که به خودم حق می دهم و بسیار اندک است و یک چیزی را از مسئولانی که مطلعند می خواهم و آنها را به شرفشان سوگند میدهم که برای بیدار شدن مردم و عدم تکرار شدن برخی مسائل پشت پرده ها را به مردم بگویم. رسالت قانونی آنهاست.
نماینده ولی فقیه اظهار کرد: آنچه که وظیفه قانونی من نیست، و به خودم حق نمی دهم سکوت می کنم. توضیح خواهم داد در مورد نامه ها و بر دست برادرم که در این دفتر دفاع از باطلی نکرده، در دوران پدر و بنده.

آیت الله ملک حسینی ابراز کرد: نامه ای که دفاع از باطل است را بیاورید و نشان دهید. مرحوم آقا هم گاهی متهم می شد، گاهی وامی داشتند. اما به این چیزها بنده دست پاچه نمی شوم. از این خبرها نیست ولیکن توضیح خواهم داد.
وی بیان کرد: پرده برداری خواهم کرد به شکل گسترده، و خواهم گفت که بر تمامی رفتارهایم قواعدی حاکم است. مبنا را شرح می دهم اگر مبنا غلط بود،از فرهیختگان و انسان های با فهم مناقشه در مبنا و قاعده هست. ولی اگر مبنا پذیرفته شد ببینند بر خلاف مبنای خودتان عمل کردید یا نه.
وی در ادامه به اتفاقات و حواشی «نامه» اشاره کرد و گفت: به کسانی که با نگاه اندیشمندانه خود توضیح دادند سپاسگذارم. کسانی که مودبانه انتقاد کردند. کسانی که غیبت کردند بخشیدم و ازشان ممنونم چرا که با هر غیبت گناهی ازگناهان من برداشت.
آیت الله ملک حسینی ابراز کرد: آنهایی که توهین کردند شخصیت شان بود، آنهایی که فحش دادند خود را در برابر آینه قرار دادند. آنها که تهمت زدند هرگز قابل بخشش نیستند چون جامعه را نجس کردند، قابل بخشش نیستند و این را برای ذخیره آخرتشان نگه دارند.
نماینده ولی فقیه استان در انتها گفت: آنهایی که کامنت هایی را گذاشتند و کامنت های توضیح را نگذاشتند اینها را برای ذخیره آخرتشان نگهدارند. اما توضیح مبانی، انشالله برای اینده، خدا کند یک به یک مبناها را توضیح بدهم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت